Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nog één week. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256069)

Travis Bickle 15 november 2020 15:39

Nog één week.

Nog één week te gaan.
Sinds drie weken, kijk ik elke dag of onze vlucht nog geboekt staat. Vandaag staat deze er nog steeds tussen; en zodoende duf ik meer en meer hopen dat het deze keer zal lukken.

22 november is het zover. Dan ruilen we het Belgenland in voor Australië.
Een nieuwe wind. Een nieuwe stap. Geen idee of ik de Belgische politiek ga missen; maar opvolgen doe ik zeker.

Anselmo 15 november 2020 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9518086)
Nog één week te gaan.
Sinds drie weken, kijk ik elke dag of onze vlucht nog geboekt staat. Vandaag staat deze er nog steeds tussen; en zodoende duf ik meer en meer hopen dat het deze keer zal lukken.

Een nieuwe wind. Een nieuwe stap. Geen idee of ik de Belgische politiek ga missen; maar opvolgen doe ik zeker.

Zie maar dat je het gewoon wordt, de hele dag ondersteboven lopen.:roll:

Everytime 15 november 2020 15:51

Citaat:

Nog één week te gaan.

Het zal een totaal ander leven en een totale andere wereld voor u worden.

dalibor 15 november 2020 15:52

Citaat:

Nog één week te gaan.

Veel geluk daar. We zullen hier wel zien in welke mate de politiek hier je weet te boeien.

Travis Bickle 15 november 2020 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9518095)
Veel geluk daar. We zullen hier wel zien in welke mate de politiek hier je weet te boeien.

Ik denk dat zeker de eerste drie/vier jaar dat zonder twijfel het geval gaat zijn.

Jay-P. 15 november 2020 15:58

Citaat:

Nog één week te gaan.
Sinds drie weken, kijk ik elke dag of onze vlucht nog geboekt staat. Vandaag staat deze er nog steeds tussen; en zodoende duf ik meer en meer hopen dat het deze keer zal lukken. 22 november is het zover. Dan ruilen we het Belgenland in voor Australië.

Convict nummer 1 Scott Morrison houdt zijn adem al in.
Maak er het beste van :thumbsup: en hou afstand van hun levende sacochen & schoenen in 't noorden ginder.

Travis Bickle 15 november 2020 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9518098)
Convict nummer 1 Scott Morrison houdt zijn adem al in.
Maak er het beste van :thumbsup: en hou afstand van hun levende sacochen & schoenen in 't noorden ginder.

Eyjafjallajökull 15 november 2020 16:02

Citaat:

Nog één week te gaan.

Super, man :-D

Mambo 15 november 2020 16:23

Australie zou mij ook nog liggen.
Ganse dagen goud zoeken met zo een piepmachine.

reservespeler 15 november 2020 17:20

Citaat:

Nog één week te gaan.

Veel succes.

Dadeemelee 15 november 2020 17:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 9518116)
Australie zou mij ook nog liggen.
Ganse dagen goud zoeken met zo een piepmachine.

Ik zou dat toch enkel als hobby doen, die gasten hebben meestal slechte tanden en wonen in een krot.

Anyway, good luck to Travis. :thumbsup:

kelt 15 november 2020 17:51

Haha Travis....

De relaties tussen Belgie en Australie zijn best goed te noemen.
Laat ons hopen dat daar geen belangwekkende veranderingen in de verkeerde zin in komen . Het vaderland rekent op U ! 8-)

Eduard Khil 15 november 2020 18:01

good luck. Australie is me te warm.
Als ik mijn zak pak, zal het eerder Canada, Nieuw Zeeland of Ijsland worden. Die laatste heeft veruit mijn voorkeur, maar die taal is zo klote moeilijk

kelt 15 november 2020 18:02

.....en niet pootjebaden ook,en beter niet zwemmen in een rivier(als die rivier er tenminste nog is)...

O ja,en geen vuur maken in het bos,en niks met de koalabeertjes doen want ze hebben er daar maar een stuk of drie meer van over.....
En niet boksen tegen kangoeroe's,en die gele honden zijn geen huisdieren om te aaien,en pas op voor alle spinnen en slangen daar en.......

ach,verder is het daar waarschijnlijk best OK.....:twisted:

Zucht 15 november 2020 18:03

Hebben ze daar wel Westmalle Tripel in Australië ?
Allez, good luck, mate.

Pandareus 15 november 2020 18:07

Citaat:

Nog één week te gaan.

Succes toegewenst ! :thumbsup:

Mambo 15 november 2020 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9518196)
good luck. Australie is me te warm.
Als ik mijn zak pak, zal het eerder Canada, Nieuw Zeeland of Ijsland worden. Die laatste heeft veruit mijn voorkeur, maar die taal is zo klote moeilijk

Het zullen de pinguïns worst wezen wat je klapt.

Travis Bickle 16 november 2020 05:35

Bedankt voor de gelukwensen allemaal.
Om de belangrijkste vraag van allemaal te beantwoorden: Ja, ze hebben daar Westmalle tripel.

Eduard Khil 16 november 2020 06:12

wat ga je er precies doen?

Jay-P. 16 november 2020 06:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9518632)
wat ga je er precies doen?

Den Bloke moet zijn Sheila volgen, tiens!
Maar is wel intelligent genoeg om de schoonmoeder op bijna ongeveer dezelfde afstand als tevoren te houden.
Enfin, als ik dat laatste goed heb ingeschat toch. :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be