![]() |
Verhuiswagen bij het Witte Huis.
![]() |
Nog een streepje muziek om het wat op te vrolijken. ;)
|
Straks nog een taxi met een chauffeur in een witte jas :mrgreen:
|
Citaat:
|
![]() |
Beste wat Trump kan doen, alles leeghalen en wegzwieren, kan die ouwe helemaal opnieuw beginnen :rofl:
![]() Laten wij na een tijdje Biden eens kijken hoe ver hij geraakt? Ik heb daar géén goed oog in maar dat moet al eerder opgevallen zijn. Verder zal de ver van ons bed show ten einde lopen. |
Persoonlijk snap ik de obsessie hier in Europa niet zo goed inzake de USA, hun president en verkiezingen aldaar...Dat land interesseert mij niet zo heel veel, en wie er ook in het witte huis is, het zijn en blijven yankees, die echt niet het beste voor hebben met Europa, of zijn er hier soms mensen die echt denken dat Amerikanen onze vrienden zijn? LOL
|
Citaat:
Dat is het bloc waar wij als europeanen bijhoren, alle interne fricties en problemen ten spijt en we hebben grosso modo hetzelfde maatschappelijke model. De Russen en de Chinezen zijn maatschappelijk en psychologisch aliens in feite, daar hebben we zowat niets mee gemeen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of verliezen voor de loezers. |
Citaat:
Nu gaat Het Oosten helemaal pissed zijn op mij! |
Citaat:
|
Persoonlijk voel ik weinig verwantschap met Amerikanen, Canadezen of Australiërs. Als Europeanen hebben wij weinig gemeenschappelijks met hen...
|
Citaat:
|
Citaat:
In Rusland en China moet je daar niet mee afkomen, het idee dat een burger rechten heeft of dat er zoiets bestaat als privacy is die mannen (en vrouwen) compleet vreemd. |
Citaat:
't Gaat je beste dag nog niet zijn. |
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be