Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Verhuiswagen bij het Witte Huis. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256072)

Derk de Tweede 15 november 2020 17:40

Verhuiswagen bij het Witte Huis.

kojak 15 november 2020 18:46

Nog een streepje muziek om het wat op te vrolijken. ;)

Libro 15 november 2020 19:42

Straks nog een taxi met een chauffeur in een witte jas :mrgreen:

kojak 15 november 2020 19:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9518301)
Straks nog een taxi met een chauffeur in een witte jas :mrgreen:

Wie van ons gedrieën zou nu het slechtste vel hebben denk je. :lol: ;)

Derk de Tweede 15 november 2020 19:46

Universalia 16 november 2020 11:23

Beste wat Trump kan doen, alles leeghalen en wegzwieren, kan die ouwe helemaal opnieuw beginnen :rofl:

Laten wij na een tijdje Biden eens kijken hoe ver hij geraakt?

Ik heb daar géén goed oog in maar dat moet al eerder opgevallen zijn.

Verder zal de ver van ons bed show ten einde lopen.

siegfried1648 16 november 2020 11:50

Persoonlijk snap ik de obsessie hier in Europa niet zo goed inzake de USA, hun president en verkiezingen aldaar...Dat land interesseert mij niet zo heel veel, en wie er ook in het witte huis is, het zijn en blijven yankees, die echt niet het beste voor hebben met Europa, of zijn er hier soms mensen die echt denken dat Amerikanen onze vrienden zijn? LOL

parcifal 16 november 2020 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648 (Bericht 9518959)
Persoonlijk snap ik de obsessie hier in Europa niet zo goed inzake de USA, hun president en verkiezingen aldaar...Dat land interesseert mij niet zo heel veel, en wie er ook in het witte huis is, het zijn en blijven yankees, die echt niet het beste voor hebben met Europa, of zijn er hier soms mensen die echt denken dat Amerikanen onze vrienden zijn? LOL

"Het Westen", dat is Europa + de VS en Canada + Australie en Nieuw Zeeland.

Dat is het bloc waar wij als europeanen bijhoren, alle interne fricties en problemen ten spijt en we hebben grosso modo hetzelfde maatschappelijke model.

De Russen en de Chinezen zijn maatschappelijk en psychologisch aliens in feite, daar hebben we zowat niets mee gemeen.

kojak 16 november 2020 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648 (Bericht 9518959)

't klotige is wel dat zij toevallig een invloed hebben op de wereldeconomie & de beurs.

Universalia 16 november 2020 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9518975)

Dat is het bloc waar wij als europeanen bijhoren, alle interne fricties en problemen ten spijt en we hebben grosso modo hetzelfde maatschappelijke model.

De Russen en de Chinezen zijn maatschappelijk en psychologisch aliens in feite, daar hebben we zowat niets mee gemeen.

0X

Jay-P. 16 november 2020 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9519014)
't klotige is wel dat zij toevallig een invloed hebben op de wereldeconomie & de beurs.

Yup, veel centjes te verdienen.
Of verliezen voor de loezers.

Jay-P. 16 november 2020 12:40

Citaat:

"Het Westen", dat is Europa + de VS en Canada + Australie en Nieuw Zeeland. Dat is het bloc waar wij als europeanen bijhoren, alle interne fricties en problemen ten spijt en we hebben grosso modo hetzelfde maatschappelijke model.

En ik woon daartussen? 8O
Nu gaat Het Oosten helemaal pissed zijn op mij!

Vlad 16 november 2020 13:59

Citaat:

Racist :lol:

siegfried1648 16 november 2020 14:27

Persoonlijk voel ik weinig verwantschap met Amerikanen, Canadezen of Australiërs. Als Europeanen hebben wij weinig gemeenschappelijks met hen...

parcifal 16 november 2020 14:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9519075)
En ik woon daartussen? 8O
Nu gaat Het Oosten helemaal pissed zijn op mij!

Alien lover. :-D

parcifal 16 november 2020 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door siegfried1648 (Bericht 9519239)
Persoonlijk voel ik weinig verwantschap met Amerikanen, Canadezen of Australiërs. Als Europeanen hebben wij weinig gemeenschappelijks met hen...

Scheiding tussen kerk en staat bvb. en het idee dat een burger rechten heeft, dat zijn typisch westerse dingen. Ook Privacy bvb. dat is een typisch westers concept

In Rusland en China moet je daar niet mee afkomen, het idee dat een burger rechten heeft of dat er zoiets bestaat als privacy is die mannen (en vrouwen) compleet vreemd.

Jay-P. 16 november 2020 15:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9519258)
Scheiding tussen kerk en staat bvb. en het idee dat een burger rechten heeft, dat zijn typisch westerse dingen. Ook Privacy bvb. dat is een typisch westers concept. In Rusland en China moet je daar niet mee afkomen, het idee dat een burger rechten heeft of dat er zoiets bestaat als privacy is die mannen (en vrouwen) compleet vreemd.

Ge zou verschieten: probeer maar eens de privacy van Xi Jinpin binnen te dringen.
't Gaat je beste dag nog niet zijn.

Derk de Tweede 16 november 2020 15:42

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be