![]() |
Post 14.000
Precies op tijd opgemerkt dat ik op 13.999 posts stond. Dan zullen we deze middagpauze maar eens de 14.000 gaan vieren. Dat is echt heel veel beter dan 11.000, 14.000, dus kunnen we gelijk stoppen met die post te bumpen, zes jaar en 1050 pagina's later. Enfin, uw felicitaties kunt u hieronder kwijt. Verwensingen ook, maar ik heb liever felicitaties als ik toch mag kiezen.
|
Omdat je het zo mooi gevraagd hebt. Van harte gefeliciteerd met je grote brievenbus.
14.000 stuks, die krijg je niet in een gewone brievenbus. ;) |
Gefeliciteerd. Als je op dreef bent gaat het aantal postings vlug de hoogte in.
Maar, ik heb gemerkt dat je nogal een slimme mens bent. 14000 slimme postings, dat kan tellen. Proficiat. |
Citaat:
|
Proficiat Bovenbuur!
|
14.000 - lol -
|
Citaat:
To hell with them ASAP !! I'm bloody serious !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: ;-) |
Proficiat met de 14.000! Ondertussen al 14.001 zie ik :lol:
Zie dat u vlug cookie monster inhaalt! Dan is er echt wat te vieren. Ik doe ook mijn best ;-) |
Uw rekening van de prior zegels is onderweg.
|
We zitten ook aan 14.000 coronadoden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vermoeiend :lol: |
Oplossing
1) Een paar personen bij u thuis tegelijkertijd laten inloggen met uw account 2) Telkens als u een antwoord hebt verzonden , de terugknop 1x gebruiken , dan uw antwoord aanpassen , verzenden , en u heeft weer een nieuwe posting !! :-D En dit zo telkens opnieuw , direct achtereen ;-) |
test
|
test test
|
Citaat:
|
Klikkerdeklik 8O , goei idee , allen met dezelfde inlog :lol:
|
Citaat:
Is dat echt van die terugknop. Dat vind ik straf :-o Eens testen. |
Citaat:
Er was destijds vermoedelijk een gatweg 504 foutje in de forum-software , en .... https://forum.politics.be/showthread...highlight=test :lol: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be