![]() |
Heb jij 250 euro boete over voor corona overtreding
Op HLN staat vandaag te lezen dat enkele feestvierders onmiddellijk 250 euro betaalden toen ze betrapt werden op een "samenscholing".
De 32 volwassenen kregen een proces-verbaal. Drie van hen betaalden ter plaatse de boete van 250 euro. De bewoner die het feest organiseerde, kreeg een boete van 750 euro. Ik vraag mij af, wie heeft er hier ook 250 euro voor over om eens echt met vrienden uit de bol te gaan. Als je weken 'vast' zit en als je één keer eens goed wil laten gaan, kan die boete misschien een overweging zijn. |
Dat is wat ik vroeger al zei: 250 euro is veel te weinig. Zeker voor jongeren, mama en papa betalen toch.
|
Je bent natuurlijk dom als je je laat pakken hé.
|
Afgezien daarvan, de enquete trekt op geen kloten.
Mijn keuze is: ik overtreed de corona regels niet ongeacht de hoogte van de boete. En die staat er niet bij. |
Citaat:
Overigens, ik meen niet dat "het al dan niet doorgeven van een goei valling" bij de uitzonderingslijst staat. |
Citaat:
|
1000 euro boete en een week of twee achter de tralies, ze zullen dan wel anders piepen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De operationele kost van een bed op intensieve voor de duur van twee weken zou een gepaste boete zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samenscholingen wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze worden anders depressief enz... :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be