![]() |
Na 8 maanden school lockdown hebben experts een briljant idee
De school werd maanden gesloten, vakanties uitgebreid en onwerkbare afstandsscholing opgedrongen door de experts en hun bangmakerij. Voor de meeste kinderen is dit een verloren jaar en velen hebben school zelfs opgegeven.
Maar de experts hebben een briljant idee, na 8 maanden van die shit (ik herhaal, 8 maanden), zeggen ze dat 2 maanden zomervakantie toch iets te lang is omdat leerlingen teveel vergeten in die periode. Dus na 8 maanden corona shit in het onderwijs komen ze daar mee af. :roll: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201117_96707517 |
Citaat:
2 maanden zomervakantie is heel veel |
Dat raakt nooit voorbij de vakbonden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nooit anders geweten dat de zomervakantie hier zo lang was. Nu zal dat opeens een probleem zijn. Niet dat ik leerkracht ben of zo, maar ik vind het gewoon dikke zever met de nonsens dat ze nu afkomen.
Eerst aan ene kant de kinderen 6 maanden verhinderen om fatsoenlijk les te laten volgen en dan zagen over de vakantie. |
Maar ik heb zo een gevoel dat ze met nog veel briljante ideeën gaan afkomen. Als dat allemaal van dit niveau gaat zijn dan gaat de toekomst er mooi uitzien.
|
Citaat:
|
Citaat:
Na deze 2 maanden schoolvakantie zullen de besmettingen duidelijk gedaald zijn en dan kunnen de scholen terug open op een veilige wijze. Er zullen dan ook veel minder besmettelijke buitenlandse reizen geboekt worden. |
Citaat:
|
Citaat:
En in de zomer zouden we dan op vakantie kunnen gaan omdat het terug veilig is, maar dan zouden we de kinderen thuis moeten laten omdat het school is. |
Citaat:
Goed bezig drekland België. |
Citaat:
Combinatie griep plus corona is gevaarlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jeezes, ik hoop echt dat gij niet representatief zijt voor "Forza Flandria" hoor... |
Citaat:
Het is toch belangrijker dat mensen kunnen reizen, dan dat ouwe knarren sterven. Je begrijpt zelf het totale idiote van uw Van Ranst aanpak: de vorige zomer moest dicht, deze herfst moest dicht, nu moet het dicht tot aan het einde van de lente (griepseizoen), en nadien moet de zomer dicht. Maar dan is het weer herfst he ! Met andere woorden, uw geliefd Vlaanderen gaat vanaf nu op slot, geeft geen les meer aan zijn jeugd, en wordt een Ethiopie aan de Noordzee met een Noord-Koreaanse muur rond. Voorgoed. Mafkees. |
Citaat:
Dat is ook wat de regering zei tegen de mensen van de zorgsector toen die van de ene dag op de andere plots Corona proef moesten beginnen werken. |
Citaat:
Zelfs al de risico personen kunnen niet gevaccineerd worden . |
Citaat:
vaccin moeten gekregen hebben .En daarna kunnen we terug beginnen leven als voorheen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be