![]() |
Let op als je dit vlees kocht bij Aldi: Terugroeping wegens salmonella
|
Gelukkig koop ik nooit vlees in den Aldi. Opluchting!
Maar wat met de mensen die het wèl gekocht hebben en het inmiddels opgegeten hebben? |
Laatste plaats waar ik iets zou gaan kopen en dat is bij een Aldi. :|
|
Citaat:
Die gaan genoten hebben van een lekker stukje "wild"......wat is het probleem misschien? Mensenlief zeg....:roll: |
Citaat:
Als ze er wel ziek van werden, dan kunnen ze hengelen achter een schadevergoeding. Voorwaarde nr. 1 is dan: wie heeft een fout gemaakt. |
Citaat:
|
In de Colruyt en de Delhaize heb ik dat ook al gezien. Vooral in de Delhaize dikwijls.
|
Citaat:
Als ik eens een uitje plan naar de kust weet ik wel welke zaken ik moet betreden om nog een lekker stuk vlees op mijn bord te krijgen. In Antwerpen zelf, totaal géén idee van, waar er nog een goede beenhouwer te vinden is. |
Dit is niet het eerste product dat uit de rekken wordt gehaald, en niet enkel in den Aldi.
Het wordt blijkbaar goed opgevolgd. |
Citaat:
|
Mensen die vlees bij den Aldi kopen verdienen ook wel een beetje spetterpoep te krijgen
|
Ik ging laatst een saté halen in een Gentse frituur van turken en ik denk dat ze hun soepvlees ook van daar halen en op stokjes steken.
Smaakte toch wat verdacht. Zelfs met veel kruiden op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moest iedereen zijn plaats kennen was er trouwens minder miserie. Ik vind niet in "den Aldi" op mijn plaats te zijn. Dat mag toch ook gezegd worden zonder me miderwaardig te moeten voelen, ofni? |
Het gedistilleerd water om in uw strijkijzer te doen, is veel beter in winkel x dan in winkel y.
|
Een gewone slagerswinkel bestaat dat niet meer in Vlaanderen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Eigen schuld dikke bult. Wie nu na al die harde aanpak op onze lokale economie nog altijd in grote supermarkten vlees gaat kopen, mja die is in mijn ogen even asociaal als iemand die in de corona-afdeling aan de mensen hun mond gaat snuiven en dan gaat hoesten in een bejaardentehuis. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be