![]() |
Proces van de schande
Een kind is gedood, tijdens een illegale handeling van de ouders in samenwerking met criminelen en toch zijn zij de EISENDE partij in een proces.
https://www.hln.be/binnenland/mawda-...Ie2FfD89m-_2nU |
Als je de wet overtreedt ben je nog geen 'outlaw' zonder rechten. Als de politie een fout zou hebben begaan is het logisch dat de rechtbank dat onderzoekt.
Maar voor zover ik het dossier heb gevolgd heb ik de indruk dat de politie hier vrijuit zal gaan. |
Citaat:
En onze media huilt ongestraft verder mee... |
Citaat:
|
Citaat:
En dan verwonderd zijn dat meer en meer mensen afhaken... |
Citaat:
Die ouders zullen betalen. De advocaat zal z'n zakken vullen. |
Citaat:
Niemand anders. :x |
Citaat:
Een dood kind verdienen ze niet, maar een onmiddellijke repatriëring naar het land van afkomst lijkt mij niet te licht als straf. |
Citaat:
Voor de advocaat: kassa, kassa. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit proces zou niet anders gevoerd worden als die ouders hadden geholpen de mensensmokkelaars te identificeren en op te pakken. De advocaat zou evenveel verdienen, alleen zouden de ouders dan wel het onschuldige slachtoffer kunnen uithangen, en op meer sympathie kunnen rekenen. |
Citaat:
Zelfs geen dwangarbeid ? :? Nu, volgens jou zijn het blijkbaar mededaders aan een misdaad, waarbij hun kind is gestorven. En toch wil je ze 'onmiddellijk repatriëren', wat dus straffeloosheid impliceert in België. Vreemde redeneringen komt men hier tegen... |
Citaat:
Dat is toch geen duts hé ! ??? |
Citaat:
Praat iedereen hier wel over hetzelfde voorval/drama ? Citaat:
Van wie dan wel ? Van de rechtbank van de straat ? Wie zit daar trouwens op te wachten ? |
Citaat:
Hij importeerde er zo vele honderden, men weet niet eens waar ze nu zitten. En die arabieren betaalden dat. Geen dutskes dus. |
Citaat:
Ze pleegden dus inderdaad een misdaad. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be