![]() |
Op stampotboerenkool hoort een
![]() dus geen gehaktbal.:twisted: |
Hoe zou het met het unoxmeisje gaan tegenwoordig ?
![]() |
Unox rookworsten zijn zowiezo de beste....Goedkopere varianten zijn gewoon niet te vreten. Zelf doe ik vaak nog spekjes er door heen.
|
Deksel?
|
Op stampotboerenkool hoort een
Naast een goede rookworst en/of een dikke reep spek ook mosterd !
Niet te veel, niet te weinig, juist genoeg. :) |
Citaat:
Dat moet er alleen maar op als ik in de buurt ben of je hebt een lege pot als ik weer vertrek. :lol: |
Een gebruiksaanwijzing?
|
Citaat:
Bah |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spek, "nondedzju" :-D ![]() |
Citaat:
Ik geloof best dat dit lekker kan zijn. Ik ben trouwens iemand die, waar ook op reis, de plaatselijke specialiteiten zal proberen. Dus niet: Wat de boer niet kent, de boer niet eet... |
Citaat:
|
Citaat:
Nen Hollander kent niets van lekkere stamppot. |
Ik lust die vuiligheid waar Hollanders zo zot van lopen niet, maar ik zal die stomme rookworst eten als er bij die stampotboerenkool dan ook een wilde boerendochter bijgeleverd wordt.
Wilde boerendochter vind je hier. |
Doe mij maar een hammetje. Dat pinkslijm gedoe in katsjoe daar ben ik zo niet voor te vinden.
|
Net, geïnspireerd door deze draad, echte stoemp gegeten.
Stoemp gemaakt van lekkere kool, gekruid met spekblokjes en daarbij een heerlijke varkensbraadworst. Heeeeeeeeeerlijk! Zelfs ons kleinkind, waar we vandaag op mochten passen, heeft er van gesmuld. Ik heb het bord, op z'n Huysentruyts, afgelikt. |
Citaat:
Ne grote andouillette... 't Was wringen maar uiteindelijk heb ik hem voor drie kwart binnengekregen (en gehouden!!). Sindsdien ben ik van niemand nog bang. |
Is het overigens niet 'boerenkoolstamppot' ipv 'stamppotboerenkool'?
Je eet er ook geen worstrook bij eh? Of een balgehakt. |
Een Duvel.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be