![]() |
Hondje gestolen door man op Keyserlei - (Antwerpen)
De een doodt een hondje, een ander steelt er een....
https://www.hln.be/antwerpen/hond-op...n-is~a91cbb4e/ ![]() ![]() Aub laat die diertjes toch met rust. Wat is dat nu :evil::evil::evil::evil: #corona-slaat-definitely-de-stoppen-door-bij sommigen |
Citaat:
Ik vermoed dat Marley vanaf nu nog vele kindjes zal kopen. :-( Anderzijds is er natuurlijk het gegeven dat ik nooit mijn hond zou buiten aan een grootwarenhuis alleen zou laten. Maar tja sommigen met het bewuste hersenletsel zien nergens gevaar, ikke wel. ;-). PS. Die hondendiefstallen, dat zijn meestal Roemeense broodfokkers, ik vrees dat Marley niet naar Jamaica is vertrokken maar eerder naar Roemenië. PS.2 Die deze komt nu in de krant maar meestal halen ze de pers niet, maar geloof me die diefstallen zijn legio. |
Bof, hebben ze niet al genoeg hondjes daar... vooral dat die aan broodfok doen.
Ik denk eerder aan een eenzame man die gezelschap zocht. |
Citaat:
|
Ik heb geen idee nee.
|
Enfin ik stel me toch nog vragen met die zogezegde broodfok piste, vermits nogal wat huisdieren hier reeds gesteriliseerd werden.
|
Citaat:
|
#ic
|
Bart heeft toch camera’s gehangen op de hoek van elke Antwerpse straat. Moet een fluitje van een cent zijn om dat op te lossen.
|
Citaat:
|
Citaat:
De misdadiger werd uiteindelijk door vier onvervaarde politiemensen gegrepen. Gerechtigheid! :lol: |
Citaat:
Er lopen nogal wat dure hondjes rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie laat er nu zijn hond vastgebonden aan een fietsenstalling achter?
|
Citaat:
Dat zie ik praktisch elke dag. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar voeding wordt verkocht mogen dieren niet binnen. De hondjes wachten buiten op hun baasje, of bazin. Aan de leiband vastgemaakt aan een paal, of fietsenrek. Als je een dure hond hebt wordt een soort ketting met fietsenslot blijkbaar veiliger tegen diefstal. Het gaat om diefstal. |
Citaat:
PS De rage bij de betere klasse van mensen om windhonden te importeren uit Spanje is over, de nieuwe hype bij hen is nu honden adopteren (tegen een schoon prijske uiteraard) uit, juist ja, Roemenië. :roll: Ongelooflijk als je weet dat hier een 100 000 katten en honden in onze "dierenbeschermingen" geëuthanaseerd worden; :roll: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be