Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Hondje gestolen door man op Keyserlei - (Antwerpen) (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256219)

bembem 24 november 2020 15:06

Hondje gestolen door man op Keyserlei - (Antwerpen)

De een doodt een hondje, een ander steelt er een....

https://www.hln.be/antwerpen/hond-op...n-is~a91cbb4e/

Aub laat die diertjes toch met rust. Wat is dat nu :evil::evil::evil::evil:

#corona-slaat-definitely-de-stoppen-door-bij sommigen

Hoomer 24 november 2020 15:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9526785)
De een doodt een hondje, een ander steelt er een....

https://www.hln.be/antwerpen/hond-op...n-is~a91cbb4e/

Aub laat die diertjes toch met rust. Wat is dat nu :evil::evil::evil::evil:

#corona-slaat-definitely-de-stoppen-door-bij sommigen

Ik vermoed dat Marley vanaf nu nog vele kindjes zal kopen. :-(

Anderzijds is er natuurlijk het gegeven dat ik nooit mijn hond zou buiten aan een grootwarenhuis alleen zou laten. Maar tja sommigen met het bewuste hersenletsel zien nergens gevaar, ikke wel. ;-).

PS. Die hondendiefstallen, dat zijn meestal Roemeense broodfokkers, ik vrees dat Marley niet naar Jamaica is vertrokken maar eerder naar Roemenië.
PS.2 Die deze komt nu in de krant maar meestal halen ze de pers niet, maar geloof me die diefstallen zijn legio.

bembem 24 november 2020 16:10

Bof, hebben ze niet al genoeg hondjes daar... vooral dat die aan broodfok doen.
Ik denk eerder aan een eenzame man die gezelschap zocht.

Hoomer 24 november 2020 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9526891)
Bof, hebben ze niet al genoeg hondjes daar... vooral dat die aan broodfok doen.
Ik denk eerder aan een eenzame man die gezelschap zocht.

Nieuw bloed he bem, de oudste onvruchtbare hondjes worden op een niet zo zachtzinnige manier afgemaakt en die nieuwe nemen hun plaats in. Heeft u een idee wat zo een gestolen teef kan opbrengen?

bembem 24 november 2020 16:57

Ik heb geen idee nee.

bembem 24 november 2020 16:59

Enfin ik stel me toch nog vragen met die zogezegde broodfok piste, vermits nogal wat huisdieren hier reeds gesteriliseerd werden.

Hoomer 24 november 2020 17:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9526981)
Enfin ik stel me toch nog vragen met die zogezegde broodfok piste, vermits nogal wat huisdieren hier reeds gesteriliseerd werden.

Een hond stelen kost geen geld, ze worden aangeboden aan de ingangen van zulke warenhuizen, beenhouwers en bakkers er zijn er zelfs die uit de tuin gestolen worden. Teefje onvruchtbaar, ok kwak tegen nen boom en gedaan. Die mensen hebben geen geweten hoor.

bembem 24 november 2020 17:34

#ic

Dadeemelee 24 november 2020 18:07

Bart heeft toch camera’s gehangen op de hoek van elke Antwerpse straat. Moet een fluitje van een cent zijn om dat op te lossen.

bembem 24 november 2020 19:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9527108)
Bart heeft toch camera’s gehangen op de hoek van elke Antwerpse straat. Moet een fluitje van een cent zijn om dat op te lossen.

Die zit :silly:

Dadeemelee 24 november 2020 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 9527191)
Die zit :silly:

Onlangs op tv gezien in dat programma over de Antwerpse politie: ze volgden een fietsendief doorheen de ganse stad met hun camera’s.

De misdadiger werd uiteindelijk door vier onvervaarde politiemensen gegrepen. Gerechtigheid! :lol:

Rudy 24 november 2020 19:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9526831)
Ik vermoed dat Marley vanaf nu nog vele kindjes zal kopen. :-(

Anderzijds is er natuurlijk het gegeven dat ik nooit mijn hond zou buiten aan een grootwarenhuis alleen zou laten. Maar tja sommigen met het bewuste hersenletsel zien nergens gevaar, ikke wel. ;-).

PS. Die hondendiefstallen, dat zijn meestal Roemeense broodfokkers, ik vrees dat Marley niet naar Jamaica is vertrokken maar eerder naar Roemenië.
PS.2 Die deze komt nu in de krant maar meestal halen ze de pers niet, maar geloof me die diefstallen zijn legio.

Hondjes worden gestolen om ze desnoods te verkopen aan dierenvrienden.
Er lopen nogal wat dure hondjes rond.

bembem 24 november 2020 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9527197)
Onlangs op tv gezien in dat programma over de Antwerpse politie: ze volgden een fietsendief doorheen de ganse stad met hun camera’s.

De misdadiger werd uiteindelijk door vier onvervaarde politiemensen gegrepen. Gerechtigheid! :lol:

#olala

Hoomer 24 november 2020 20:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9527206)
Hondjes worden gestolen om ze desnoods te verkopen aan dierenvrienden.
Er lopen nogal wat dure hondjes rond.

Ja natuurlijk :roll:

Skobelev 24 november 2020 20:57

Wie laat er nu zijn hond vastgebonden aan een fietsenstalling achter?

Rudy 24 november 2020 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9527278)

Om ondertussen in de winkel te gaan.
Dat zie ik praktisch elke dag.

Dadeemelee 24 november 2020 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9527278)

Dat is inderdaad dom. Als je te voet inkopen doet, laat uw hond dan thuis.

Hoomer 24 november 2020 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9527353)
Om ondertussen in de winkel te gaan.
Dat zie ik praktisch elke dag.

Gij ziet veel mijn gedacht :roll: Ik zie wel de plaatsen waar die hondjes moeten vastgelegd worden maar zeer zeker geen hondjes, waar ik woon zijn de mensen diervriendelijker dan bij u in de omgeving blijkbaar.

Rudy 24 november 2020 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 9527373)
Gij ziet veel mijn gedacht :roll: Ik zie wel de plaatsen waar die hondjes moeten vastgelegd worden maar zeer zeker geen hondjes, waar ik woon zijn de mensen diervriendelijker dan bij u in de omgeving blijkbaar.

Maar neen.
Waar voeding wordt verkocht mogen dieren niet binnen.
De hondjes wachten buiten op hun baasje, of bazin. Aan de leiband vastgemaakt aan een paal, of fietsenrek.
Als je een dure hond hebt wordt een soort ketting met fietsenslot blijkbaar veiliger tegen diefstal.
Het gaat om diefstal.

Hoomer 24 november 2020 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9527391)
Maar neen.
Waar voeding wordt verkocht mogen dieren niet binnen.
De hondjes wachten buiten op hun baasje, of bazin. Aan de leiband vastgemaakt aan een paal, of fietsenrek.
Als je een dure hond hebt wordt een soort ketting met fietsenslot blijkbaar veiliger tegen diefstal.
Het gaat om diefstal.

Hier laten de mensen hun hond thuis als ze gaan winkelen.

PS De rage bij de betere klasse van mensen om windhonden te importeren uit Spanje is over, de nieuwe hype bij hen is nu honden adopteren (tegen een schoon prijske uiteraard) uit, juist ja, Roemenië. :roll: Ongelooflijk als je weet dat hier een 100 000 katten en honden in onze "dierenbeschermingen" geëuthanaseerd worden; :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be