![]() |
Waar zitten nu 'de Van Ransten' en het ziekenhuispersoneel?
De Antwerpse politie heeft gisterenavond een honderdtal feestvierders betrapt in de Joodse wijk. Volgens de politie waren allicht meer dan honderd personen aanwezig. Het aantal ter plaatse betrapte personen bleef wel beperkt omdat heel wat feestvierders de zaal in kwestie nog snel konden ontvluchten voor de politie binnen geraakte. Alle aanwezigen kregen een proces-verbaal met oog op onmiddellijke dagvaarding.
HLN. Mogen we nu ook zware uitspraken van het ziekenhuispersoneel, en de virologen verwachten? Toen begin van de maand de Vlamingen braafjes met mondmasker en de nodige afstand gingen winkelen, schreeuwde ze moord en brand...tot over 14 dagen op intensieve! Wat er hier gebeurt is is tien keer erger. En zal het oorverdovend stil blijven uit die hoek waarschijnlijk. Zullen wij Vlamingen dan altijd voor onnozelaars door het leven gaan.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
Ik had dit gisteren en eergisteren al gepost met link. Het is dus al het derde joods feest met meer dan 100 man op 3 dagen tijd. (alleen in Antwerpen al) Dat zijn geen jeugd die met een man of 5, 6 liggen te feesten hé. Dat zijn 100 man van alle leeftijden. Als politieker kunde nu toch bijna niet anders dan deze groep aanspreken en zeggen, nog 1 keer en het is gedaan met ziekenzorg voor ullie. En in New York was een feest van 3.000 man opeen gepakt als sardienen in een zaal, allemaal zonder mondmasker en ook alle leeftijden doorheen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor het zover is, gaan ze eerst de ziekenhuizen bezetten. Dan kan onze media weer op de Vlamingen kappen ...dat ze niet goed bezig zijn. :roll: |
Citaat:
Effe hier op terug komen. Het is wel raar dat die mannen opeens overal beginnen te feesten zelfs met een hoop ouderen. Het lijkt wel dat zij opeens geen angst meer hebben. Ik vind dit maar raar. |
dubbel
|
straf vind ik wel dat de meesten "ontsnapt" schijnen te zijn......Athletische prestaties werden daar geleverd....
In de eigen logica van de regering zou DE GANSE ZAAL in quarantaine moeten geplaatst zijn geweest in afwachting van covids-tests..... Inderdaad,ik moet het eens beginnen worden met bepaalde forumcollega's,de wetten gelden enkel voor diegenen die zich er aan houden. Deze "transgressers" komen uit een bevolkingsgroep waarvoor de Belgische strijdkrachten constant uit hun schaarse infanteriedepartmenten moeten blijven putten om te patrouilleren in de wijken,als preventiemiddel tegen adepten onder invloed van een ander,psycholisch werkend-, virus.... Dit is dat de F*ck You terug... Ben ik nu extremist? |
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=fox;9529518]Dat is een getto in Antwerpen die lak heeft aan de Belgische staat en zijn wetten. Maar men laat hen eigenlijk gerust omdat ze geen zichtbare overlast veroorzaken./QUOTE]
Als ze in onze ziekenhuizen liggen, dan is dat zichtbare overlast voor onze dokters, verplegers en de andere patiënten. |
Citaat:
wanneer gaat die prutsregering hier aan verhelpen? |
Citaat:
ik hoor wel van meer volk dat ge in A'pse ziekenhuizen buitenproportioneel meer joden en allochtonen in de kliniek ziet liggen. of die allochtonen Syrische vluchtelingen of 4e en 5e generatie marokkanen zijn weet k natuurlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Met honderd in een gesloten ruimte gaan feesten, is van heel andere orde. Dat is de Vlamingen in hun gezicht uitlachen. |
komkom, volgens de burgemeester van Antwerpen mogen we geen gemeenschappen met de vinger wijzen.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11...-in-antwerpen/ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be