Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Corona Belgen in Nederland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256284)

fred vanhove 28 november 2020 16:21

Corona Belgen in Nederland

Doe zo verder en binnen onafzienbare tijd gaat ook daar alles weer op slot.

Als we zo verder doen zijn we effectief vertrokken tot 2027

Bende imbecielen heb er geen andere woorden voor. De Chinezen lachen zich een bult en twee korte armen

https://www.demorgen.be/nieuws/winke...lgie~b88297b8/

Jan Janssen 28 november 2020 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530703)
Doe zo verder en binnen onafzienbare tijd gaat ook daar alles weer op slot.

Als we zo verder doen zijn we effectief vertrokken tot 2027

https://www.demorgen.be/nieuws/winke...lgie~b88297b8/

Nee gewoon zo verder doen en dan is dat vaccin niet meer nodig.

fred vanhove 28 november 2020 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9530705)
Nee gewoon zo verder doen en dan is dat vaccin niet meer nodig.

Welk vaccin ?

Rudy 28 november 2020 16:25

Het is dus de schuld van die kooplustige Belgen.
Troost u. Dinsdag gaan de winkels hier ook open.
Probleem opgelost.

Jan Janssen 28 november 2020 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530708)
Welk vaccin ?

Eender welk

fred vanhove 28 november 2020 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9530711)
Eender welk

Volgens mij is er nog geen enkel vaccin op de markt.

fred vanhove 28 november 2020 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9530709)
Het is dus de schuld van die kooplustige Belgen.
Troost u. Dinsdag gaan de winkels hier ook open.
Probleem opgelost.

Maar niet voor fun shopping. Wat dat ook moge zijn :roll:

Jan Janssen 28 november 2020 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530718)
Volgens mij is er nog geen enkel vaccin op de markt.

Ja da zeg ik toch. Zo verder doen en tegen het eerste vaccin op de markt komt is het te laat.

fred vanhove 28 november 2020 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9530720)
Ja da zeg ik toch. Zo verder doen en tegen het eerste vaccin op de markt komt is het te laat.

Het is te hopen voor jullie. Maar tegen dan kan het ook al 2027 zijn :? Maar goed het zal niet meer op een jaartje aankomen;-)

schietboog 28 november 2020 17:02

Dat is gewoon het gevolg van de idiote beslissing om de winkels in België te sluiten.
Black Friday, Sinterklaas en de eindejaarsaankopen. Dan weet je dat mensen gaan winkelen. Wanneer men dan alles in België sluit, moet je niet verbaasd zijn dat dit gebeurt.

fred vanhove 28 november 2020 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 9530746)
Dat is gewoon het gevolg van de idiote beslissing om de winkels in België te sluiten.
Black Friday, Sinterklaas en de eindejaarsaankopen. Dan weet je dat mensen gaan winkelen. Wanneer men dan alles in België sluit, moet je niet verbaasd zijn dat dit gebeurt.

Weet dat zo niet. Ik ken anders heel veel mensen die niet absoluut naar Nederland zijn gaan winkelen. Vraag me ook altijd af wat mensen zo hoogdringend moeten gaan kopen ?
Zelf vraag ik me ook waarom ik daar (nu) zo nodig heen zou moeten ? Ballons kopen ? Of kerstballen ? Of feesthoedjes ?

Uiteraard kan je het ook anders interpreteren dat het gewoon een gevolg is van de idiote beslissing van NL om de winkels open te houden als ze in B worden gesloten:roll:

kelt 28 november 2020 17:06

Dat zijn allemaal N-VA en VB stemmers natuurlijk...

Mensen die op de regeringspartijen gestemd hebben zullen dat nooit doen,die zijn niet zo schijnheilig,die volgen de maatregelen en aansporingen tot op de letter.

:|

:rofl:

schietboog 28 november 2020 17:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530751)
Weet dat zo niet. Ik ken anders heel veel mensen die niet absoluut naar Nederland zijn gaan winkelen. Vraag me ook altijd af wat mensen zo hoogdringend moeten gaan kopen ?
Zelf vraag ik me ook waarom ik daar (nu) zo nodig heen zou moeten ? Ballons kopen ? Of kerstballen ? Of feesthoedjes ?

Hoogdringendheid hoeft geen reden te zijn om te gaan shoppen. Daar gewoon zin in hebben, is een voldoende reden. Dat is nu éénmaal hoe een vrije samenleving werkt.

Jan Janssen 28 november 2020 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9530752)
Dat zijn allemaal N-VA en VB stemmers natuurlijk...

Mensen die op de regeringspartijen gestemd hebben zullen dat nooit doen,die zijn niet zo schijnheilig,die volgen de maatregelen en aansporingen tot op de letter.

:|

:rofl:

Het draagvlak wordt gewoon kleiner en kleiner bij de mensen. Kerstmis en Nieuwjaar is nog een maand weg en nu zeggen ze al dat niks mogenlijk is. De burgemeester die op die avonden de politie op pad stuurt heeft er gelegen. Wees daar maar zeker van.

fred vanhove 28 november 2020 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schietboog (Bericht 9530757)
Hoogdringendheid hoeft geen reden te zijn om te gaan shoppen. Daar gewoon zin in hebben, is een voldoende reden. Dat is nu éénmaal hoe een vrije samenleving werkt.

Inderdaad. Maar die vrije samenleving is momenteel wel wat gekortwiekt.

Er zijn wel meer dingen die in een vrije samenleving zijn verboden zelfs in 'normale' tijden.

Ik heb ook wel eens zin in zekere dingen die blijkbaar toch niet kunnen in onze zogenaamde vrije samenleving.

fred vanhove 28 november 2020 17:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9530761)
Het draagvlak wordt gewoon kleiner en kleiner bij de mensen. Kerstmis en Nieuwjaar is nog een maand weg en nu zeggen ze al dat niks mogenlijk is. De burgemeester die op die avonden de politie op pad stuurt heeft er gelegen. Wees daar maar zeker van.

Heb jij een bevraging gedaan bij de mensen ?

Zou kunnen maar ik lees of hoor al eens het totaal tegenovergestelde. Mensen willen tot het uiterste gaan gezien ze er komaf willen mee maken. Beetje zoals de Zweden.....mensen willen dat het stopt en begrijpen meer en meer dat de korte pijn de enige manier zal zijn ipv nog maanden of jaren aan te modderen.

Jan Janssen 28 november 2020 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530773)
Heb jij een bevraging gedaan bij de mensen ?

Zou kunnen maar ik lees of hoor al eens het totaal tegenovergestelde. Mensen willen tot het uiterste gaan gezien ze er komaf willen mee maken. Beetje zoals de Zweden.....mensen willen dat het stopt en begrijpen meer en meer dat de korte pijn de enige manier zal zijn ipv nog maanden of jaren aan te modderen.

Ja de korte pijn is het laten uitwoekeren. Dat moet je nu ondertussen toch weten.

Rudy 28 november 2020 17:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9530719)
Maar niet voor fun shopping. Wat dat ook moge zijn :roll:

Daar maken de winkeliers zich geen zorgen over.
Voor velen is winkelen een vorm van vrijetijdsbesteding.
Niet zo echt aan mij besteed.

schietboog 28 november 2020 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Janssen (Bericht 9530761)

Onze burgemeester is dat gelukkig al niet van plan. Die vindt de maatregelen sowieso al veel te ver doorslaan.

Jan Janssen 28 november 2020 19:39

Hier Fred, een bewijs dat de mensen het zo moe zijn als kou pap.

https://www.hln.be/brugge/blijf-vana...ival~ace394aa/

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be