![]() |
Moeder van nieuwsankers gaat op pensioen.
Ze geven tegenwoordig nogal titels aan mensen die voor radio of TV werkten.
https://www.gva.be/cnt/dmf20201127_95037057 De moeder (Martine Tanghe) gaat op pensioen, de vader (Danny Verstraeten) blijft blijkbaar op post. Deze laatste voelt zich onmisbaar. GVA 28-11-2020 Bloemen noch kransen. Het liefst van al verdween Martine Tanghe (65) maandag geruisloos uit beeld. Onmogelijk, zal ze zelf ook wel beseffen. Je kunt niet 42 jaar lang elke dag binnenkomen bij miljoenen huiskamers en met een eenvoudige “dank dat u bij ons was” met pensioen gaan. Aan interviews doet ze niet en al zeker niet aan afscheidsinterviews. |
"De moeder aller nieuwsankers". Waar leren die journalisten Nederlands?
|
OVer doden en gepensioneerden, niets dan goeds.
https://tvvisie.be/nieuws/belgie/sig...ollegas_92719/ Citaat:
|
't werd tijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat een onnozele vragen dat die kan stellen aan correspondenten ... |
Benieuwd welk jong poppetje haar gaat vervangen. Elke Pattyn, Ihsane Chioua Lekhli en Lisbeth Imbo lijken me kmaar voor een nieuwe uitdaging.
Of Francesca Vantielen, zo zitten verpieteren op Kanaal Z ocharme |
Citaat:
|
Fatma is er nog. Dat telt.
|
Citaat:
Ik ben benieuwd naar haar laatste journaal vanavond. |
Citaat:
|
Ik heb altijd gevonden dat Martine veruit de taalvaardigste was van allemaal.
De duidelijke bewijslevering ook daarvoor zijn de uitzendingen van het programma "Groot Dictee der Nederlandse taal" waar Martine enkele keren te gast was om de tekst te lezen naast een Nederlander die daar stond te rochelen en waar je totaal niets van verstond van wat die eigenlijk aan het lullen was. :? Het ga u goed Martine. p.s. Ik zou er niet echt van verschieten dat zij vervangen zal worden door de één of andere vreemdeling(e). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Je nu niet zo weten dat het een Turkse is, zou je het niet eens zien en dan nog bent u er tegen. Kennelijk zijn ajuinen toch niet zo gezond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu nog enkele jaren een vet pensioen zuigen en linkse praat komen verkopen in allerlei "duidingsprogramma's" bij de VRT.
|
Citaat:
|
Ze deed haar werk zeer goed.
Zoals zeer veel Vlamingen. Maar zij toevallig wel "in beeld". Dat zal ik haar zeker niet verwijten; wel aan haar collega's. Hoe meer die collega's haar in beeld brengen, hoe meer zijzelf later ook in beeld kunnen komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be