![]() |
Aantal Zwarte Pieten Sinterklaas? Aantal koningen Driekoningen?
Hoe zit het daarmee?
Is de grootte van de Zwarte Pieten Bubbel al beslist? Want het Is 5 voor 12. En Driekoningen, nog een maand tijd om te bedenken of de Maatregel parameter Bubbel 3 mag zijn. Zoniet gaat het verwarring troef zijn. Wat met de tekst van het liedje? Welke koning dumpen? |
Citaat:
|
Citaat:
En het is roetpiet. Zwarte Piet is een uiting van ons aangeboren racisme als blanke, oeps ik bedoel natuurlijk witte man. |
Citaat:
De grootte van de bubbels is bepaald. Tot en met 16 januari. |
Citaat:
|
Ik heb tegen mijn kinderen gewoon de waarheid vertelt over zwarte piet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij is stiekem toch zwart, een kleurgender.:lol: |
is een grapje maar redelijk grof.
Ik heb vertelt, dat die zwarte 1 dag per jaar moesten werken voor hunne dop en dat ze zelfs daar nu te lui voor zijn. En dat we het daarom terug zelf doen. |
Citaat:
|
Citaat:
Os en ezel, minderjarig kind, niet meegerekend. |
Citaat:
Het waren toch de drie wijzen. Die anderen waren maar wat gepeupel wat daar rond liep. Os en ezel waren toen de evolutionaire voorgangers van de huidige tv-virologen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus een man, een vrouw, een blanke, een zwarte, een gele, een oranje, de andere kenmerken (zoals kunnen zingen bvb) zijn foei als onderscheid. |
Citaat:
|
Citaat:
Goed bezopen waren die gasten ja. Er zullen 'géén' kerststallen meer in het straatbeeld verschijnen en de os en de ezel zijn al verkocht wegens crisis. |
Citaat:
:rofl: p.s. Krampus (<- zwarte piet) en het Sint verhaal. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be