![]() |
Doorkots kritisch voor de N-VA: kroniek van een gefaalde oppositie strategie
https://doorbraak.be/welkom-in-de-op...neer-de-wever/
Vooral dit zinnetje spreekt boekdelen: "Het N-VA-offensief zegt meer over de politieke strategie dan over de klimaatdoelstellingen of het goed beheren van overheidsgelden. Het is overduidelijk dat spindokters en strategen opdracht hebben gegeven aan de N-VA-kabinetten en het partijbestuur om de federale regering tegen te werken tot de dood. Het toont echter ook aan hoe graag de Vlaamse nationalisten hadden geregeerd, en hoe hoog het falen van de federale formatie bij N-VA zit." |
Citaat:
Hoe dan ook, de kritiek op het sluiten van de kerncentrales is 100% terecht. Het is waanzinnig wat de groenen er hier door willen drukken. |
Citaat:
Ongeloofelijk hoe Bardogan's adepten alles verdraaien om toch maar de calimero uit te hangen. |
Altijd grappig als linkiwinkies doorbraak als bron beginnen te gebruiken.
Als rechts dat doet dan zegt links, het is doorbraak, en dat is geen goede bron. |
Citaat:
Ik mag toch wel mijn mening hebben dacht ik? Of moet ik het plots eens zijn met doorbraak omdat het in uw kraam past? Het federale en regionale gaan elkaar stokken in de wielen steken. Dat afschuiven op enkel 1 niveau, dat is natuurlijk belachelijk. Je ben altijd met 2 bij disputen. |
Zalig artikel, het partaaibestuur zal er wel ietsiepietsie minder blij mij zijn denk ik. Zeker omdat het bij de vroegere club van Peter Deroover is geschreven.
Citaat:
|
Citaat:
|
De toon op dit forum van de N-VA'ers is ook veranderd. Waar bij sommigen nog een beetje luchtigheid in zat, is die nu verdwenen. Hooguit een grijns als een boer met kiespijn die bovendien zijn riek heeft uitgehaald want hij is op oorlogspad. Ik bemerk ook een gefrustreerde agressiviteit. Ik benieuwd welke strijdkoeien ze nog uit de stal gaan halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Af en toe hebben ze degelijke artikels, maar ook veel propaganda Wat niet wegneemt dat het bijzonder jammer is dat zij ook uitgever zijn van een boek geschreven door een kernracist als Van Rooy. |
Citaat:
|
Volgens de artikels die ik al gelezen heb van Doorbraak heb ik eerder de indruk dat het een rioolkrant is die alleen leeft van het hakken op N-VA. Vermits ik hier veel tegenstanders van N-VA lees op heel dit forum gaan ze wel goed hun boterham verdienen aan abonnementen. Doe zo voort . Allemaal goed voor Wallonië.....8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201201_93831611 Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
niets. |
Citaat:
Een perfecte analyse van de Wever zijn non-politiek. Als zelfs DoorBRAAK eindelijk het falen van het NVA gedaas ziet, en stopt met de persoonlijke verering van de grote leider, dan is het al ver gekomen. Hopelijk is Vlaanderen even slim en inzichtelijk dan DoorBRAAK |
Citaat:
Blijkbaar is de Vlaamse regering ook in de ogen van N-VA maar een aanhangels, vrij onbelangrijk in feite. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be