![]() |
Boswachters gaan harder optreden tegen huisdier-egoïsten.
Na verschillende incidenten met loslopende honden, kondigt het Vlaamse agentschap Natuur en Bos strengere controles aan. Wie zijn hond niet aan de leiband houdt waar dat verplicht is, zal in de komende weken meteen een boete krijgen.
Citaat:
|
Citaat:
Het egoïsme van vandaag, ikke ikke ikke de andere kan stikke ----- De weg en het jaagpad is van de fietsers, het bos van de lopers en loslopende honden en ga zo maar verder. Het ontbreekt gewoon aan respect voor mekaar, meer moet je daar niet achter zoeken. |
Steek alle loslopend honden een mes in hun hart.
|
Citaat:
|
Respect is zoek in dit land. Mijn hinden lopen allen los in mijn eigen degelijk afgesloten tuin. Op de plaats waar we gaan wandelen zie ik regelmatig loslopende honden en telkens verwittigde ik de domeinwachter van dit feit. In een enkele geval hebben ze een wagen ter controle gestuurd en al de andere oproepen zijn zonder gevolg gebleven. Ik volg de regels, mijn hondjes aan de leiband, in het bijzonder omdat ze dan niet door amateur renners en mountainbikers zonder bel aangereden worden en dat de rest zijn goesting doet, ik doe er geen moeite meer voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
Heel sociaal bewust van u. Meestal lopen deze dieren los ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Maar toch...ik heb het risico gelopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
[2
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be