![]() |
2 miljoen mensen boven de 65
zoals ons de dagelijkse confrontaties al bevestigen zitten we met een supergrote gepensioneerde demografie, ook één van de redenen waarom we een groot dodental onder covid kennen.
De vergrijzing is overduidelijk en mag nooit meer zo zwaar op de maatschappij wegen |
Dus ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus toch: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
. |
Citaat:
Voor individuele gevallen is dat natuurlijk dan juist weer een drama, want bijna iedereen laat wel ergens vrienden of familie achter die dat erg vinden. Het is dus een afweging. De ouderen die ik lief heb moeten zo lang mogelijk blijven leven, en al de rest moet zo snel mogelijk dood. |
Citaat:
|
Citaat:
Of een voorstel: https://www.youtube.com/watch?v=4M2vx_RCwSs |
oude ingevoerde noord afrikaanse moslimwijven en oude venten, zeker 1 miljoen
|
Citaat:
Ik denk dat niet alleen door het Covid-19 mensen zijn die dood willen omdat ze echt géén goed oog hebben in wat ons in de toekomst nog allemaal te wachten staat? Ik heb dit boek in bezit ... |
Citaat:
|
Alle 65-plussers dienen onverwijld een palliatief spuitje krijgen. Dat zal de covid-19 cijfers per direct omlaag brengen. Uiteraard worden enkele verdienstelijke 65-plussers gegund verder te leven. Dat is eenvoudig te bepalen. Op dit forum komen die forummers in aanmerking, die bijvoorbeeld voor 2005 ingeschreven zijn geworden. Men kan hierover van mening verschillen maar ergens moet de grens getrokken worden. ;-)
|
Ah , blijkbaar willen sommige heuse plannen smeden ivm het vermoorden van +65 !!
Zouden die dat dan ook zo bij hun ouders doen , opgeruimd staat netjes ?? |
Citaat:
Alle gekheid op een stokje, dit probleem is al tientallen jaren geleden voorspeld. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be