![]() |
Het kan NOG idioter
Burgemeester Garcetti van LA (!!!) verbiedt ALLES, zelfs alleen wandelen.
Happy lockdown, you f-ing idiots |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als het echt Lockdown moet dan vind ik dat beter dan die halve Lockdown hier.
Maar laat het uitzonderlijk in echte noodzaak blijven. Niet in opgefokte drama's. |
Citaat:
|
Citaat:
En nu vallen we dus ergens tussen in. Een redelijk besmettelijk en een iets of wat dodelijk virus waarvoor men halfslachtige lockdowns oplegt waarvan het nut hoogst twijfelachtig is (kijkend naar de cijfers). |
Ook LA. Horeca zaak neemt allerlei maatregelen om het coronafascisme te behagen, maar moet sluiten. Haar personeel en zijzelf verliezen inkomen zonder bijstand en dreigen in armoede te belanden.
10m verder mag wel een filmevent doorgaan waar dezelfde maatregelen, maar voor meer mensen, mag doorgaan. https://twitter.com/ClayTravis/statu...053475843?s=20 antiCofa !!! |
Citaat:
Sommige dieren zijn echt wel gelijker dan anderen. |
Citaat:
De staat heeft zich het recht toegeëigend ons manu militare te beschermen voor "een" ziekte. De staat HEEFT dat recht niet. Zelfs al zou het huidige virus zo dodelijk zijn dan ebola, dan nog beslis ik en ik alleen wat er met mij gebeurt, en welk risico IK wil lopen met MIJN leven. Dar recht heeft ieder mens. Net zoals het recht zichzelf te beschermen als hij dat wenst. Als ik het zinvol acht mij af te sluiten van de maatschappij, omwille van een besmettelijke ziekte, dan kan niemand mij verplichten me "onder de mensen" te begeven. De nadelen daarvan, daar kies ik dan zelf voor. Nu heeft men de rollen gewoon omgedraaid, in perfecte collectivistische manier van denken. Het is nu mijn plicht geworden andere mensen te beschermen. Of die andere mensen dat nu willen of niet. Ik heb er NIET om gevraagd beschermd te worden, en toch doet men het tegen mijn wens. En wat is de perfecte term om zo'n situatie te omschrijven? Fascisme.... |
Citaat:
|
Citaat:
Een overheid moet zich zo weinig mogelijk mengen in persoonlijke keuzes, ook wanneer het om een individu zijn gezondheid gaat. Het enige argument dat ze hebben om in te grijpen is een gezondheidszorg die in zijn geheel zou omver vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het kan ECHT niet fascistischer worden.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Prachtig : binnen afzienbare tijd ga je zien hoe dat gaat uitpakken in de USA; daar hebben ze ong. zoiets. Ik zou zeggen ga ginder wonen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Oei, verantwoordelijkheid nemen. Oei, daden hebben consequenties. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be