![]() |
Bourgeois als vervanger van Van den Brande (bij VRT). Goede keuze?
In de optiek dat het een NVA'er zal/moet zijn uiteraard.
Ik vind van wel, polariserende mensen en ruziemakers zoals Francken zijn daar niet nodig. https://www.demorgen.be/nieuws/wordt...-vrt~b2ff0896/ Citaat:
|
Siegfried Bracke misschien.
Of als Martine Tanghe nog snel genoeg een lidkaart aanvraagt wordt ze zo goed als zeker de eerste vrouwelijke voorzitter. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Voorzitter zijn van de VRT is een quasi protocolair bij-jobke voor een oudgediende wat 13.000 euro op jaarbasis geeft. Gaat Geert Bourgeois voor zoiets zijn dikbetaalde europese mandaat opgeven ? |
Citaat:
Edit: het is misschien wel cummuleerbaar met alle pensioenen die Bourgeois ondertussen heeft. |
Luc Van Den Brande één van de vele die via de politiek rijk geworden zijn op ons kosten, voor de rest een 0.
|
Citaat:
|
In Hongarije is de openbare omroep omgetoverd tot spreekbuis van de fascisten.
|
Cas Goossens, Tony Mary, ... OK.
|
Echt wel raar dat ik de enige ben die op Geert Bourgeois stemt. Ik dacht dat er hier NVA’ers waren. :-(
|
Citaat:
Dit is een zeikdraadje. |
Citaat:
|
Citaat:
Honni soit qui mal... |
En nu ik over mijn op nog eens nadenk: de ultimate revenge van Geert Bourgeois.
Top! :thumbsup: |
Citaat:
Ik was NVA genegen maar het het zijn holle beloftes geworden, het resultaat van hun doortocht zegt genoeg. "Bourgeois" de naam kon niet beter gekozen zijn maar voor de rest ook niet direct iemand met ballen die de balans in evenwicht en de economie op gang zal krijgen. |
Citaat:
Ik erger mij er ondertussen dood aan dat op de DAB+ zender VRT nieuws amper nieuws te horen is.....we leven op een planeet met 7 miljard + mensen en er is geen nieuws dan wat in de Nieuwstraat gebeurde....dit zegt iets over de VRT... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be