Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Staatsinrichting (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=17)
-   -   Duitsland, transfer van 100 miljard euro per jaar van West naar Oost. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=25642)

Koriander 7 december 2004 10:51

Duitsland, transfer van 100 miljard euro per jaar van West naar Oost.

;-)
1500 miljard euro, werd in 15 jaar van West-Duitsland, naar Oost-Duitsland getransfereerd.
Dat is 100 miljard euro per jaar. De gemiddelde West-Duitser tranfereert 2 keer meer dan de gemiddelde Vlaming.

bron: trends

opmerking: ik zie dat Europese nazi-volkeren, eerst hun geld doorgeven, en er daarna moordend achterna gaan.

ikbenvredelievend 7 december 2004 10:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Koriander
;-)
1500 miljard euro, werd in 15 jaar van West-Duitsland, naar Oost-Duitsland getransfereerd.
Dat is 100 miljard euro per jaar. De gemiddelde West-Duitser tranfereert 2 keer meer dan de gemiddelde Vlaming.

opmerking: ik zie dat Europese nazi-volkeren, eerst hun geld doorgeven, en er daarna moordend achterna gaan.

Kunt U mij de link geven naar politiek binnenland ? Want ik snap het niet

Dixie 7 december 2004 10:55

De duitsers zijn dan ook 1 volk ... Vlamingen en Walen niet

Koriander 7 december 2004 10:58

De duitsers zijn dan ook 1 volk ... Vlamingen en Walen niet>>>>

pfff, geen gezever over wat een volk is.

definitie: een groep mensen door een zot gedreven;

Kunt U mij de link geven naar politiek binnenland ? Want ik snap het niet>>>

de link is: er bestaan tranfers in België en Duitsland

Koriander 7 december 2004 11:00

tranfereren is misschien lastig,
maar voor nazi's stemmen en Europa naar de kloten helpen is toch fun;

Knuppel 7 december 2004 11:01

Citaat:

opmerking: ik zie dat Europese nazi-volkeren, eerst hun geld doorgeven, en er daarna moordend achterna gaan
Heb je ook een bron voor dat 'moordend nazivolk' dat zijn eigen, tijdelijk afgesneden, volk achterna gaat waar het eerst al die miljarden aan spendeerde?

ikbenvredelievend 7 december 2004 11:01

Citaat:

Kunt U mij de link geven naar politiek binnenland ? Want ik snap het niet>>>

de link is: er bestaan tranfers in België en Duitsland

Kunt U dan deze in het buitenland zetten ... ?

En degenen die gaan over Belgie in het Binnenland ... ?

Ik dank U

big bad wolf 7 december 2004 11:20

Oost-Duitsland werd bruusk afgescheiden van de rest van Duitsland door de communisten. Families werden van de ene dag op de andere afgescheurd van mekaar. Er heeft dus altijd een band bestaan tussen beide landsdelen en één en hetzelfde volk. Die vele miljarden werden bovendien gebruikt om Oost-Duitsland er weer bovenop te helpen.

verschil met dit land: hier worden miljarden euro's Vlaams geld per jaar geconfisqueerd door de PS, die het gebruiken om villa's te zetten en de Waalse werklozen aan hen afhankelijk te houden, en aldus hun macht te behouden

Tijl Uilenspiegel 7 december 2004 18:00

Ik heb een klein rekensommetje gemaakt
West-Duitsland 66,7 milj inwoners transfers 100 miljard dit is dus per jaar 1499 Euro per West-Duitser
Vlaanderen 6 milj inwoners transferts 11 miljard dit is dus 1833 euro per jaar per vlaming. Met dit verschil dat dit bij ons al 174 jaar bezig is en in Duitsland nog maar tien jaar, verder had ge eens in Oost-Duitsland moeten komen vlak na de hereniging dit was een puinhoop; met nu is dit is een veschil van dag en nacht. Dus dit geld is goed besteed. In Wallonie worden de mensen zelf er niet beter van na al die jaren hier zit dus structureel iets fout waarschijnlijke hoofdoorzaak Etat PS.

Het Skill Effect 7 december 2004 18:06

Citaat:

;-)

Interessante topic !!!

Horus 7 december 2004 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijl Uilenspiegel
West-Duitsland 66,7 milj inwoners transfers 100 miljard dit is dus per jaar 1499 Euro per West-Duitser
Vlaanderen 6 milj inwoners transferts 11 miljard dit is dus 1833 euro per jaar per vlaming. Met dit verschil dat dit bij ons al 174 jaar bezig is en in Duitsland nog maar tien jaar, verder had ge eens in Oost-Duitsland moeten komen vlak na de hereniging dit was een puinhoop; met nu is dit is een veschil van dag en nacht. Dus dit geld is goed besteed. In Wallonie worden de mensen zelf er niet beter van na al die jaren hier zit dus structureel iets fout waarschijnlijke hoofdoorzaak Etat PS.

Mooier kan ik het niet vertellen.

Bobke 7 december 2004 18:11

Citaat:

;-)

Heb ik iets gemist ? 8O
Ik hoorde nog nooit van de Brusselse muur waardoor Wallonie tot het Oostblok behoorde.

muys 7 december 2004 18:22

Citaat:

er klopt wel iets niet met uw redenering, wanneer we relatieve cijfers gebruiken dragen west duitsers inderdaad meer af dan vlamingen. er zijn relatief gezien immers veel meer walen in belgie dan er oost duitsers in duisland zijn.

voor de rest kan ik u uiteraard volledig volgen

lustige lezer 7 december 2004 18:36

Citaat:

;-)

De oostduitsers stellen zich dan ook dankbaarder op en doen niet zo aan geldverkwisting als de walen hier. Vergelijking gaat hier niet op. Het zijn de Walen zelf die dit "egoistisch gedrag" van sommige/vele vlamingen uitlokken.
De duitsers zijn een volk. Belgen niet, de taal alleen al scheidt ons.

Tijl Uilenspiegel 7 december 2004 20:14

Citaat:

er klopt wel iets niet met uw redenering, wanneer we relatieve cijfers gebruiken dragen west duitsers inderdaad meer af dan vlamingen. er zijn relatief gezien immers veel meer walen in belgie dan er oost duitsers in duisland zijn
Volgens deze cijfers ontvangen de Oost-Duitsers ongeveer 6250 euro per persoon per jaar van de West-Duitsers en de Walen 2750 euro van de Vlamingen. Mijn punt was dat elke Vlaming meer betaald voor een Waal dan een West-Duitser voor een Oost-Duitser.

big bad wolf 7 december 2004 20:29

Citaat:

Volgens deze cijfers ontvangen de Oost-Duitsers ongeveer 6250 euro per persoon per jaar van de West-Duitsers en de Walen 2750 euro van de Vlamingen. Mijn punt was dat elke Vlaming meer betaald voor een Waal dan een West-Duitser voor een Oost-Duitser.

die cijfers kunnen heel eenvoudig niet kloppen: aan een maandloon van 1.000 euro zou dit jaarlijks zowat een half inkomen zijn die naar de oostelijke Bundesländer zou versluizen

dit is gewoon een stunt van de rode media om de transferten in dit land te vergoeilijken

ancapa 7 december 2004 20:29

Citaat:

;-)

vraag daarvan één procent !! en ge hebt al 5 miljard euro meer om van te profiteren !!!!!!!!!!!!!!!!!! :x

ancapa 7 december 2004 20:35

Citaat:

koriander en andere profiteurs voor schut gezet... schaakmat ! écheque et mat ! :x

hopelijk kunnen ze deze berekening volgen... want in wiskunde zijn de walen jaren achter op de vlamingen 8O

Raven 7 december 2004 23:38

Citaat:

;-)

:rofl:

Ga je beweren dat Wallonie vergeleken kan worden met een land dat jaren en jaren onder een communistisch wanbeleid heeft gelegen :lol: :lol:

Ja, met die Walen in de regering... en te denken dat BuBbers dat ook voor ons willen :-P

Raven 8 december 2004 23:46

was kennelijk een dooddoener :-(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be