Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat doet Trump op 20 Januari? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256426)

Zwitser 8 december 2020 06:37

Wat doet Trump op 20 Januari?

Op 20 januari volgend jaar wordt Biden als de volgende president ingezworen.

Wat doet Trump?

Skobelev 8 december 2020 07:08

Zijn kat sturen.

Bovenbuur 8 december 2020 07:19

Vluchten naar zijn golfbaan in Schotland.

Of op een pickup vol bewapende rednecks het stemkantoor (nu weer in gebruik als basisschool) van een of andere onbeduidende county binnenrijden en eisen dat ze hem tot president verklaren. Een van die twee, hij is er zelf ook nog niet over uit.

kojak 8 december 2020 08:40

Blijven beweren dat het nog maar de 19 de januari is en ze allemaal een dag te vroeg zijn.

parcifal 8 december 2020 08:57

Mar-A-Lago afscheiden van de VS, uitroepen tot stadsstaat en zichzelf benoemen tot President for Life. :-D

TREBRON 8 december 2020 17:50

Zijn "betaalde juichers" oproepen om rond Het Witte Huis te gaan staan en hem met lijf en ziel verdedigen....???????????????

koe de poing 8 december 2020 19:18

Ivanka

Dadeemelee 8 december 2020 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539205)
Mar-A-Lago afscheiden van de VS, uitroepen tot stadsstaat en zichzelf benoemen tot President for Life. :-D

Ik denk dat Mar a Lago ondertussen eigendom is van Poetin.

Boduo 8 december 2020 20:00

Op 20 januari DOET Trump in z'n broek.
Melania heeft al een doos pampers mee gebracht uit de Amerikaanse Delhaize: Wall Mart.

wagner.666 8 december 2020 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9539718)
Ik denk dat Mar a Lago ondertussen eigendom is van Poetin.

:thumbsup:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Tavek 8 december 2020 22:49

Nadenken over hoe hij zijn 900 miljoen dollar schuld moet inlossen de komende 4 jaar, zonder winst of inkomsten...

Den Ardennees 8 december 2020 22:52

naar de begrafenis gaan van zijn goede vriend Giuliani, die overleden zal zijn aan corona.

Vlad 9 december 2020 11:01

Volgens het fakenews enige tijd terug van de vrt, dpgmedia en het mediahuis - die zowat de hele media bij ons in handen hebben - komt het zover niet en plant Trump een staatsgreep.

cookie monster 10 december 2020 02:05

A's't'm lukt:
09-12 Na Texas schieten nog 17 staten Trump te hulp bij strijd om verkiezingswinst

Zwitser 10 december 2020 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9540134)
Volgens het fakenews enige tijd terug van de vrt, dpgmedia en het mediahuis - die zowat de hele media bij ons in handen hebben - komt het zover niet en plant Trump een staatsgreep.

Trump probeert inderdaad de verkiezingen te stelen. Of doet toch alsof. Want hij is gewiekst genoeg om zelfs aan een verlies te verdienen...

https://www.rawstory.com/2020/12/all...-defense-fund/

TREBRON 10 december 2020 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 9540971)
Trump probeert inderdaad de verkiezingen te stelen. Of doet toch alsof. Want hij is gewiekst genoeg om zelfs aan een verlies te verdienen...

https://www.rawstory.com/2020/12/all...-defense-fund/

Hij gaat dat wel nodig hebben om zijn toekomstige advocaten te betalen die een proces gaan aanspannen tegen de onbekwame advocaten van nu

Den Ardennees 11 december 2020 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9541162)
Hij gaat dat wel nodig hebben om zijn toekomstige advocaten te betalen die een proces gaan aanspannen tegen de onbekwame advocaten van nu

...en die op hun beurt een proces tegen zich zullen krijgen als ze falen in dat proces.

Ik blijf me toch afvragen hoe er steeds opnieuw mensen zijn die willen werken voor deze narcistische chaos-zaaier. Iedereen die samenwerkt met die man komt er bekaaid van af.

dalibor 11 december 2020 23:23

Het verzoek tot echtscheiding van Melania lezen.

Zwitser 12 december 2020 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9542720)
Ik blijf me toch afvragen hoe er steeds opnieuw mensen zijn die willen werken voor deze narcistische chaos-zaaier. Iedereen die samenwerkt met die man komt er bekaaid van af.

Het is niet voor niks dat hij nog nauwelijks advocaten kan vinden die hier in meegaan. In Pensylvania moest hij op zoek naar nieuwe advocaten. En dat twee keer in een dag....

Universalia 12 december 2020 09:49

Voordat die Biden ingezworen zal worden, zal Trump blijven tegenstribbelen denk ik ondanks hij op huidig ogenblik meer ongelijk dan gelijk krijgt van sommige 'betaalde' rechters.

Misschien schieten ze die Biden wel af tijdens de 'plechtigheid?'

Zou Kamala daar op zitten wachten?

Wat Trump zou doen op 20 januari?

Ik gok op 'zijn kat sturen' al ligt dat misschien niet in zijn aard maar toch.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be