![]() |
Restaurants openen doet corona besmettingen dalen
Uit onderzoek van het RIVM (NL tegenhanger van Sciensano) blijkt dat de opening van de horeca helemaal geen invloed had op de besmettingscijfers. Integendeel, door de sluiting zochten de mensen elkaar meer thuis op wat de cijfers wel zou hebben kunnen doen stijgen.
Dus na de nutteloze sluiting van de winkels, nu ook de horeca onnodig de dieperik ingeduwd. MVR zal allicht wel iets uit zijn duim zuigen om dit tegen te spreken. Want hij weet meer dan heel het RIVM samen. https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/arti...wiebes-keijzer |
Citaat:
Waar baseren die Hollanders zich op ? |
Citaat:
|
Citaat:
RTL = pure speculatie. |
Citaat:
Maar het komt van 'Hollanders' dus voor Henri is het per definitie onzin. |
Citaat:
Op verzoek van het Ministerie van Economische Zaken heeft het RIVM een onderzoek gedaan. Het ministerie heeft dan een analyse gemaakt en dat is hun uitkomst. Jesse Klaver van GroenLinks heeft trouwens gevraagd dat dit vandaag nog besproken wordt in de Tweede Kamer. Echt, Henri, doe nu eindelijk eens een beetje moeite om iets deftig te lezen. Ik ben uw leraar niet hé. |
Dat onderzoek heeft 100% gelijk.
Hoe meer mensen met elkaar in contact komen hoe minder kans je maakt om besmet te worden. Zelfs een blinde kan dat zien. :lol: ;) |
Citaat:
Mensen willen sowieso met elkaar in contact komen. |
Citaat:
De recente cijfers liegen er niet om. |
Citaat:
Maar ok, blijkbaar is het RIVM voor u nu ook al een onbetrouwbare bron. |
Citaat:
Gewoon wat logisch nadenken. Niet meer dan dat. Moest iedereen de regeltjes wat beter gerespecteerd hebben dan zouden we nu aangenamere Kerstdagen gehad hebben. En jij komt hier doodleuk beweren dat al die regeltjes totaal geen zin hebben ? Wie is er nu in de fout gegaan ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan morgen de regel zeggen , dat als iedereen zijn rechterhand (met wcpapier) gebruikt om zijn gat af te vegen, dat we volgende maand van het virus af zijn. Als er zich 1000 in Belgie er zich niet aangehouden hebben dan is het daardoor en niet omdat mijn regel slecht was. |
Citaat:
Mensen zijn sociale wezens. Ze horen geen jaar van sociaal contact ontzegd te worden. Ook zo belachelijk dat men de slechte cijfers in België dan probeert af te schuiven op het feit dat Belgen - blijkbaar als enige bevolking in de wereld - geneigd zouden zijn alle regels naast zich te leggen. Alsof dat in andere landen niet gebeurt. |
Citaat:
Dat maatregelen effectief helpen, die zijn er wel. Dat er meer en meer mensen hun voeten vegen aan de maatregelen, die bewijzen zijn er ook. Dat de cijfers nu terug beginnen te stijgen, die zijn er ook. Kan jij het tegendeel bewijzen ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het zou me niet verwonderen als onderzoek zou uitwijzen dat mondmaskers net de besmetting van virussen versterkt. Zou logisch zijn want je cumuleert materiaal in je muilband.
|
Citaat:
Het is een regelrechte plandemie van verdoken fascisten, sorry als ik dat zo rechtuit durf zeggen. #Anticofa !!! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be