Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Tanghe weigert ereburgerschap. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256429)

reservespeler 8 december 2020 19:03

Tanghe weigert ereburgerschap.

https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...?ocid=msedgdhp

Waarom zou die arrogante k.t zo'n ereburgerschap moeten krijgen?
Ze is zelfs op 62 jaar met pensioen gegaan, had die dan zo'n zwaar beroep?

Nieuwsanker Martine Tanghe is met pensioen. De levende legende van de openbare omroep werd door de stad Kortrijk geprezen voor haar lange carrière. Kortrijk stelde haar voor om ereburger te worden. De 62-jarige gewezen nieuwslezeres bedankte hier echter voor.

"Ze woonde in Bissegem en liep school in Kortrijk", zegt gemeenteraadslid Nawal Maghroud (SP.A). "In Bissegem gingen stemmen op om een straat naar haar te noemen. Dat kan echter niet omdat straten worden toegekend aan personen die overleden zijn. Dan deed ik het voorstel tot ereburgerschap." Het Kortrijkse gemeenteraadslid kreeg steun van enkele Kortrijkse politieke partijen, maar moest nog het fiat vragen aan Martine Tanghe zelf. De voormalige Kortrijkse liet echter weten erg vereerd te zijn en zeer erkentelijk, maar ze zou het aanbod echter afslaan.

wagner.666 8 december 2020 19:14

ereburgerschap voor een sos door een moslim sos aangevraagd, het eerste wat sos tanghe vroeg is , hoeveel verdien ik daarmee en de rest van de voordelen wat zijn dat.

Pandareus 8 december 2020 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9539699)

Nieuwsanker Martine Tanghe is met pensioen. De levende legende van de openbare omroep werd door de stad Kortrijk geprezen voor haar lange carrière. Kortrijk stelde haar voor om ereburger te worden. De 62-jarige gewezen nieuwslezeres bedankte hier echter voor.

"Ze woonde in Bissegem en liep school in Kortrijk", zegt gemeenteraadslid Nawal Maghroud (SP.A). "In Bissegem gingen stemmen op om een straat naar haar te noemen. Dat kan echter niet omdat straten worden toegekend aan personen die overleden zijn. Dan deed ik het voorstel tot ereburgerschap." Het Kortrijkse gemeenteraadslid kreeg steun van enkele Kortrijkse politieke partijen, maar moest nog het fiat vragen aan Martine Tanghe zelf. De voormalige Kortrijkse liet echter weten erg vereerd te zijn en zeer erkentelijk, maar ze zou het aanbod echter afslaan.

Je bent zelf één jaar jonger dan zij is , en je je wist ons enkele dagen geleden te vergasten op een specifiek draadje waarin je je eigen pensionering aankondigde & wereldwijd maakte.

En nu ga je deze dame afzeiken op haar te vroege leeftijd voor op pensioen te gaan ? :-o

koe de poing 8 december 2020 20:02

Tanghe is 65.
Enfin, niet dat ik wil muggeziften

kelt 8 december 2020 22:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9539759)
Tanghe is 65.

Dergelijke onthulling noopt tot de dringende aanleg van het "Reservespelerplein" waardoorheen de Tanghe-laan voert........

Het moet zelfs niet persé in het Kortrijkse zijn... :twisted:

Rudy 8 december 2020 22:06

Citaat:

Gebrek aan een minimum aan respect is van deze tijden, bij sommige gefrustreerden binnen onze samenleving.
Waarvan akte.

Boduo 8 december 2020 23:35

Citaat:

Tot 2 X toe beweer jij dat M Tanghe zou 62 zijn !
Amaai !

Rudy 9 december 2020 00:16

Ze is pas 65 geworden.

CUFI 9 december 2020 00:24

Het is niet omdat ze voor de foute zender werkte ze een fout mens is.
Laat mensen in rust van hun pensioen genieten. Het is haar welverdiende rust.
Een dame met klasse is een dame met klasse.

koe de poing 9 december 2020 03:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9539844)
Dergelijke onthulling noopt tot de dringende aanleg van het "Reservespelerplein" waardoorheen de Tanghe-laan voert........

Het moet zelfs niet persé in het Kortrijkse zijn... :twisted:

Ergens tussen de Slachthuislaan en Onnozele kinderendreef

reservespeler 9 december 2020 07:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9539708)
ereburgerschap voor een sos door een moslim sos aangevraagd, het eerste wat sos tanghe vroeg is , hoeveel verdien ik daarmee en de rest van de voordelen wat zijn dat.

Het zal inderdaad zoiets geweest zijn.

reservespeler 9 december 2020 07:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9539742)
Je bent zelf één jaar jonger dan zij is , en je je wist ons enkele dagen geleden te vergasten op een specifiek draadje waarin je je eigen pensionering aankondigde & wereldwijd maakte.

En nu ga je deze dame afzeiken op haar te vroege leeftijd voor op pensioen te gaan ? :-o

Sorry,

Maar ik viel nog onder de regeling van zware beroepen.

Onregelmatige shiften (3 shiften + veel weekendwerk + veel overuren + veel, op hotel of in BB, in het buitenland verblijven).
Machinebouw in nu niet onmiddellijk iets dat je een licht beroep kunt noemen.

Vandaar mijn vraag of ze ook een zwaar beroep had.

Lezen wat er staat m'n beste.

Ondertussen blijkt dat de leeftijd, die in het art. aangehaald werd, fout is. Martine is inderdaad reeds 65 geworden.

reservespeler 9 december 2020 07:09

Citaat:

Tanghe is 65.

In het art. staat 62 jaar, maar ze is inderdaad 65 geworden, dit komt omdat ze in 2010 zo oud werd als haar geboortejaar (zonder de twee eerste cijfers).

reservespeler 9 december 2020 07:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9539850)
Gebrek aan een minimum aan respect is van deze tijden, bij sommige gefrustreerden binnen onze samenleving.
Waarvan akte.

Ik vat in een paar woorden samen hoe haar ex-collega's over haar dachten / denken.

Derk de Tweede 9 december 2020 07:18

Lief meisje....

wagner.666 9 december 2020 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9540013)
Het zal inderdaad zoiets geweest zijn.

Ben in mijn jonge jaren nog uit geweest met haar, was een mooi kind hoor.
Wel al nen behoorlijke dikke nek.

TheFourHorsemen 9 december 2020 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9539742)

:lol::lol:

Heerlijk.

reservespeler 9 december 2020 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 9539927)
Tot 2 X toe beweer jij dat M Tanghe zou 62 zijn !
Amaai !

Sorry, maar ik ging verder op het artikel waar staat: "De tweeënzestigjarige ..."

Ik schreef het maar eenmaal, het artikel eronder is niet van mijn hand.

Xenophon 9 december 2020 12:22

Citaat:

Tanghe is 65.

En heeft nooit gewerkt.

Politieke agitatie tegen alle zaken Vlaams kan je dan ook moeilijk werken noemen niet waar.

Xenophon 9 december 2020 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 9540019)
Lief meisje....

Je ziet de angst op het gezicht van het kind.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be