![]() |
Hoeveel gasten kun je te slapen leggen tijdens de eindejaarsfeesten?
1 Bijlage(n)
Met de wildgroei aan maatregelen en Frankrijk die een avondklok inlegt vanaf 20u moet je met van alles rekening houden.
- Het eten niet in 1 keer bestellen en niet op 1 adres - Drank- en andere voorraad inslaan - fietsen in de garage, auto's verder in de straat - variabelen ingangen gebruiken, tuin, garage, voordeur, achterdeur ... - geen luide muziek - niet te dronken worden - Blijven slapen, anders kun je geen nieuwjaar vieren ... De prangende en allesomvattende vraag is nu wel "hoeveel mensen kun je te slapen leggen?". Wij hebben hier 3 zetels waar wel een 5 mensen comfortabel op kunnen liggen. Kinderen kunnen wel met 2-3 in een bed naargelang hun formaat, een paar luchtmatrassen en dan zijn we er. Mja, zal nog een gezellige avond worden en je kunt nu al raden dat er net meer besmettingen gaan zijn in plaats van minder. :roll: . |
Citaat:
In uw of een ander bed speelt geen rol. |
Of we moeten met heel het land tegelijk in de wetstraat gaan vieren?
|
Citaat:
Foei. |
Citaat:
We gaan ze toch niet de macht over onze feestdagen geven en die corona verder als excuus laten gebruiken hun fascisme door te drijven? Ik roep op tot een vreedzaam protest. |
Citaat:
|
Citaat:
Dus zoveel als u wil. |
mmmm...
Als goeie Vlaming kun je heel creatief zijn. Je nodigt uw vrienden bij u thuis uit, en houd het kalm. In het huis of app van uw vrienden, dat leeg is, zet je luide muziek op, en laat je alle lichten aan. De flikken worden opgeroepen om te gaan kijken bij het huis of app van... uw vrienden. :-D ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was mijn handen in onschuld. |
Citaat:
Dan moeten we 3 feestjes organiseren, eentje per knuffelcontact. De gezinnen van de knuffelcontacten ook omgekeerd. Damn, veel feestjes dit jaar. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan er over meespreken. |
met kerstavond gaan de meesten waarschijnlijk voor 12 uur naar huis, hoewel ik een paar blijvers tot 5u verwacht.
met oudejaar blijft iedereen normaal sowieso gewoon tot 5u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog beter. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be