![]() |
Welke stemming bezorgt je eten en drinken je?
Van soep word je Knorrig.
Bier drinken vraagt Leffe. Hoe zit dat bij jullie? |
Alle eten dat door een vrouw volgens mijn protocol gemaakt wordt is als een engeltje dat op mijn tong pist.
Zeer strenge protocol. |
Wat zeer ontkend en miskend wordt: mannen hebben ook gevoelens.
Zoals honger en dorst bijvoorbeeld. |
Vooral niet overdrijven met wasabi en mierikswortel!
|
Staat men niet eerder stil bij:
In welke gezondheid brengt mijn eten en drinken mij? Gezondheid op lange termijn is wel te koop los van tegenslag. |
Citaat:
De cara van de lagere middenklasse. :-P |
Eten en drinken, soms handig in geval van een opstandje tussen geliefden.
Mocht de opstand uit zijn voegen barsten onthou dan als man de volgende zin die enorm handig is in geval van dat je van je lief/vrouw vanaf wil. (tijdelijk of altijd) Zet het op een zuipen (borrelnootjes en andere spijzen zijn ook van de partij) en leer biljarten. Dan zegt u ... "Schat! ik ga biljarten" en u verlaat de woning. (met welke keu dat doet er niet toe, het biljarten bedoel ik) Of deze actie de stemming thuis kan verbeteren dat lijkt mij twijfelachtig. Hou ook in gedachten dat u na het biljarten en als u terug huiswaarts waggelt onder het luid scanderen van Gregoriaanse liederen ziet dat u gekozen hebt voor een iets ronder vrouwtje en dit om reden van: U belt aan (sleutels vergeten of verloren). De vrouw des huizes komt opendoen gewapend met de marmeren deegrol in de aanslag. U zegt: Ah! schat en valt voorover los op haar en u beiden gaat de aantrekkingskracht van de Aarde even bestuderen dan en daarom kiest u best voor een iets ronder vrouwtje kwestie van uw val te breken dan. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Zo was ik eens in een broodjeszaak waar ik een broodje zalm met smeerkaas vroeg. Ik was buiten voor het afgerekend kon worden en ze hebben me daar nooit meer gezien. Mijn zalm met de duimnagel nemen is al goed om mijn stemming te verpesten. |
Citaat:
|
Citaat:
Zeg Rudy, In welke stemming brengt dit u? En als ge zelf moogt feeden? Volg haar door te abonneren. https://m.youtube.com/watch?v=aS5TP8KaPqU Check zeker vanaf 9min |
Citaat:
Pure reflex hoor. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be