Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   "Niet iedereen mag zomaar kinderen krijgen" Conner Rousseau (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256482)

reservespeler 12 december 2020 12:42

"Niet iedereen mag zomaar kinderen krijgen" Conner Rousseau

Hij begint blijkbaar meer en meer nazi trekjes te krijgen.

HBVL 12-12-20
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201212_92988433

Het gaat uiteraard over het feit dat iemand voor z'n kinderen moet kunnen zorgen.

denkimi 12 december 2020 12:50

er zijn mensen die geen kinderen zouden mogen krijgen. alleen is het trauma over de holocaust nog altijd niet voldoende verwerkt om dat opnieuw openlijk te mogen zeggen.

ViveLaBelgique 12 december 2020 13:40

https://radio1.be/ontbijten-met-spa-...wetsbare-groep

Vanaf minuut 8.

De titel is niet correct. De vraag die Conner zich stelt is of ouders bij wie het ouderschap reeds ontnomen is voor 3 kinderen ze nog wel recht verdienen om nog kinderen bij te maken.

Wat mij betreft is er dringend nood aan het aan banden leggen van de konijnendrang bij de boms, generatiearmoede, geïmporteerden, niet traditionele monogame gezinnen en vruchtbaarheidsnajagers.

Afschaffen van elke subsidies, uitkering, fiscale aftrek, kindergeld en groeipact, onderwijssubsidie na leerplicht is anno 2020 meer dan ooit aan de orde in ons land.

TREBRON 12 december 2020 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denkimi (Bericht 9543072)
er zijn mensen die geen kinderen zouden mogen krijgen. alleen is het trauma over de holocaust nog altijd niet voldoende verwerkt om dat opnieuw openlijk te mogen zeggen.

Het zijn alleen de kinderen van ISIS strijders en kinderen van Leopold II, die niet mogen verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van hun ouders, Voor Vlamingen geldt dat niet , die worden tot in der eeuwigheid voor Nazi aanzien .Vlaanderen gaat een mooi land worden de dag dat Vlamingen stoppen met elkaar te haten.

Mambo 12 december 2020 15:30

Depopulatie.
The beginning.

1207 12 december 2020 15:35

https://www.youtube.com/watch?v=mgS1Lwr8gq8

TREBRON 12 december 2020 15:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1207 (Bericht 9543233)

Ik heb hier ergens al eens geschreven dat de mens het enige levende wezen is dat niet op deze planeet thuishoort omdat hij alleen maar neemt zonder iets terug te geven. Al de rest houd elkaar in evenwicht. Gelukkig voor de aarde is dat dan ook de reden dat hij gaat verdwijnen zodat de planeet terug kan herstellen.
Als er mij iemand zegt "God heeft de mens geschapen naar zijn beeld en gelijkenis" dan kan ik alleen maar vaststellen dat hijzelf niet veel soeps is of dat hij er serieus papieren zakken van gemaakt heeft., dus geloof ik die uitspraak niet. Alles wat leeft op deze aarde ????, Ja akkoord, maar de mens ???? Nee hoor, zo stom kan God niet zijn.....

kelt 12 december 2020 18:26

Die kerel heeft mij nu al verschillende keren verrast.

Hij is,bij mijn weten,de eerste politicus bij ons die een heel "kies" probleem,de vrije kinderfok,durft benaderen,zij het via een deelprobleem ervan.

Laat dit het prille begin zijn van een veel fundamenteler maatschappelijke discussie..

reservespeler 12 december 2020 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9543410)

Hij is,bij mijn weten,de eerste politicus bij ons die een heel "kies" probleem,de vrije kinderfok,durft benaderen,zij het via een deelprobleem ervan.

Laat dit het prille begin zijn van een veel fundamenteler maatschappelijke discussie..

Er zijn er toch al die hem voor geweest zijn.
Denk maar aan het kindergeld.

Zucht 12 december 2020 18:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9543248)
Ik heb hier ergens al eens geschreven dat de mens het enige levende wezen is dat niet op deze planeet thuishoort omdat hij alleen maar neemt zonder iets terug te geven. Al de rest houd elkaar in evenwicht. Gelukkig voor de aarde is dat dan ook de reden dat hij gaat verdwijnen zodat de planeet terug kan herstellen.
Als er mij iemand zegt "God heeft de mens geschapen naar zijn beeld en gelijkenis" dan kan ik alleen maar vaststellen dat hijzelf niet veel soeps is of dat hij er serieus papieren zakken van gemaakt heeft., dus geloof ik die uitspraak niet. Alles wat leeft op deze aarde ????, Ja akkoord, maar de mens ???? Nee hoor, zo stom kan God niet zijn.....

De mens is gedomesticeerd door graan na de laatste ijstijd. Het intelligente graan leerde de menselijke jagers om te stoppen met jagen en hen te zaaien over heel de wereld. Maar de mens werd te intelligent en begon zijn omgeving te vernielen in plaats van gewoon meer graan te zaaien.
Een goeie les voor wat artificiële intelligentie zal doen met ons. :-)

Jan van den Berghe 12 december 2020 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 9543117)
Afschaffen van elke subsidies, uitkering, fiscale aftrek, kindergeld en groeipact, onderwijssubsidie na leerplicht is anno 2020 meer dan ooit aan de orde in ons land.

Argumenten?

1207 12 december 2020 23:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 9543555)
Argumenten?

kinderen krijgen meot je niet aanmoedigen?
we zijn al met hopeloos te veel volk op deze planeet

ge kutn vrouwen niet verbeiden zwanger te worden maar de cadeaus kun ej stopzetten

dus ook de subsidiËring voor koppels die geen kinderen kunnen krijgen, bv ivf terugbetalen.
die koppels zijn neit ziek, die hebben pech

Vette Pois(s)on 13 december 2020 00:28

ni iedereen mag zomaar fokke

ai like

Universalia 13 december 2020 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9543221)
Het zijn alleen de kinderen van ISIS strijders en kinderen van Leopold II, die niet mogen verantwoordelijk gesteld worden voor de daden van hun ouders, Voor Vlamingen geldt dat niet , die worden tot in der eeuwigheid voor Nazi aanzien .Vlaanderen gaat een mooi land worden de dag dat Vlamingen stoppen met elkaar te haten.

Een iets ouder artikel 'leerde' dan weer.

Hoe Vlaams kindergeld ook bij smokkelaars kan belanden.

Het jochie zou beter doen om de autochtone bevolking aan te zetten om meer kinderen te maken.

Wie heeft er in zijn land ook zo eens een oproep gedaan? Ah, Erdogan maar dat had meer iets nmet strijders te maken denk ik.

TREBRON 13 december 2020 14:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9543060)
Hij begint blijkbaar meer en meer nazi trekjes te krijgen.

HBVL 12-12-20
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201212_92988433

Het gaat uiteraard over het feit dat iemand voor z'n kinderen moet kunnen zorgen.

Als het van sommige politici afhangt mogen alleen de moslims dat nog. Daarom dat er ook gepleit wordt om geen kindergeld meer te geven aan degenen die het niet nodig hebben, dus meestal de werkende Belg. Vermits de meeste moslims en moslima's niet werken is rap gezien waar het kindergeld gaat naartoe gaan. Hoeveel miljoenen wordt er nu al betaald voor "erkende kinderen in het buitenland" waarvan niemand het bestaan kan bevestigen.,,,,,????????

CUFI 13 december 2020 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9544100)
Als het van sommige politici afhangt mogen alleen de moslims dat nog. Daarom dat er ook gepleit wordt om geen kindergeld meer te geven aan degenen die het niet nodig hebbe, Vermits de meeste moslims en moslima's niet werken is rap gezien waar het kindergeld gaat naartoe gaan. Hoeveel miljoenen wordt er nu al betaald voor "erkende kinderen in het buitenland" waarvan niemand het bestaan kan bevestigen.,,,,,????????

Neenee ze willen iedereen uiteindelijk opleggen welke genetische poel geboren mag worden of niet. Het is als het Arische ras van Hitler. Oppassen met sossen.

TREBRON 13 december 2020 14:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9544104)
Neenee ze willen iedereen uiteindelijk opleggen welke genetische poel geboren mag worden of niet. Het is als het Arische ras van Hitler. Oppassen met sossen.

En voor de Groenen nog meer....

Skobelev 13 december 2020 16:09

Een maturiteitsproef voor je u mag voortplanten. Dat zou geen slecht idee zijn.

maddox 13 december 2020 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9544148)
Een maturiteitsproef voor je u mag voortplanten. Dat zou geen slecht idee zijn.

Gewoon dezelfde regels als voor adoptie. Die bestaan al, probleem opgelost.

Indien zwanger en niet voldaan aan de regels. Da's spijtig. U mag nu naar Dr Moreau voor uw legalisatie.
Oh, en wie is de vader? Die mag ook even langs de uroloog.

De schoofzak 13 december 2020 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9543410)

Beter opletten dan hé.

Ik denk dat wie enige ervaring heeft bij hulp aan de ergste sociale gevallen, al wel eens op het gedacht kwam ...

https://www.valerievanpeel.be/nieuws...absoluut-recht
Valerie Van Peel in Nachtwacht: kinderen krijgen is geen recht
Met een link naar Canvas

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be