![]() |
Poco's zijn helemaal gek geworden.
In een nieuwe film over Henri VIII zal de rol van Anna Boleyn vertolkt worden door een zwarte actrice.Zou de zwarte gemeenschap het pikken dat in een film over pakweg Mandela of Martin Luther King hun rollen worden gespeeld door blanke acteurs?Wat is het volgende een genderfluïde Chinees met 1 arm die Julius Caesar speelt in een historisch drama?
https://www.hln.be/tv/voor-het-eerst...onen~ad43ad72/ |
De pocos zijn al een tijdje compleet het noorden kwijt.
Er is maar 1 oplossing, boycotten die handel. Veel verlies maken is de snelste manier om hen die onzin af te leren. |
Oei, is dat dan niet raasistis als die onthoofd wotdt ?
Men zal dan toch een andere ontknoping moeten bedenken. Dikke Henry die onthoofd wordt in haar plaats, en Anne wordt Koningin van Engeland en schaft de slavenhandel af. Eindelijk een waardig historisch drama. |
Ik kijk uit naar Chinese Jezus.
![]() |
![]() |
Die zwarten memmen over zwarte Piet en blackfacing maar dit kan toch echt niet,laatst werd tinker-bell ook al door een zwarte gespeeld.
|
Ge moogt geen kleur zien. Ge moet kleur zien. Ge moogt geen kleur zien. Ge moet kleur zien. Racist. Racist. Racist.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is wat primeert. |
Citaat:
Het enige wat zou kunnen is dat het voor veel mensen niet voldoende uitmaakt om niet te kijken. |
gewoon negeren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarschijnlijk toe te schrijven aan de achteruitgang van het onderwijsniveau...8-) |
Citaat:
Ik zit er niet op te wachten. Op de film, bedoel ik. Dit is problemen zoeken waar er geen zijn. |
Citaat:
FC de Kampioenen is spannender. |
Citaat:
Het probleem hier is whitewashing, een racistische opvatting. |
Citaat:
Maar kijk eens rond u. In alle media lijkt het alsof de negers en bruin mannen hier al meer dan de helft van de bevolking uitmaken indien men er van uit gaat dat ze proportioneel in beeld verschijnen. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be