![]() |
De derde golf in 'kaart' gebracht?
Debat | Hoe vermijden we een derde golf? Erika Vlieghe zet de bouwstenen uiteen
Persoonlijke mening maar ik denk wel dat de derde golf er met rasse schreden aankomt. Zal die derde golf zich voor- of na de kerstperiode/eindejaarsperiode 'ontpoppen?' Zit er iets anders op dan een 'nieuwe' lockdownperiode van start te laten gaan? Gaan onze zorgverleners de derde golf wel aankunnen? |
Citaat:
De laatste golf is die die we laten uitwaaien. Dat is een wiskundige zekerheid. Nadien zal de ziekte er nog steeds zijn, maar dient enkel maar om de groepsimmuniteit op peil te houden, en zal niet meer met golven komen, gewoon een min of meer constante stroom besmettingen, soms wat harder, soms wat minder maar zonder "explosies". Dan is de epidemie voorbij en is corona gewoon een normale endemische ziekte geworden. |
Citaat:
|
Citaat:
In Nederland zijn de non food winkels dicht , scholen dicht en vakantie vluchten worden ten sterkste belemmerd. En dan komt België , in grote getale naar de Canarische eilanden voor vakantie. scholen en winkels open enz. Dus alles doen om een derde golf te bevorderen. Het is toch niet nodig dat België steeds weer wereldkampioen moet worden.:roll: |
Jammer genoeg gaan de buurlanden ons ook wel verplichten om nog eens mee te doen in de waanzin.
|
Citaat:
Men moet geen besmettingen tegen gaan - dat lukt niet - men moet ERGE besmettingen tegengaan. Men doet precies het omgekeerde. |
Citaat:
1) de scholen zijn bij ons nog 3 dagen open. Dan gaan ze ook dicht! 2) Veel bedrijven sluiten tussen kerst en Nieuwjaar. 3) Niks wijst erop dat de winkels grote besmettingshaarden zijn, anders had elke kassierster al dood moeten liggen. Wel moet er streng gecontroleerd worden op de vakantiegangers. |
Citaat:
Veel blabla dat we allang weten. :roll: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of het artikel nietszeggend was, mag ik daar aan twijfelen? Laat ik het dan maar over een andere boeg gooien? Dit is waarom de ontwikkeling van corona-vaccins zo gevaarlijk is. |
Ik ben geen wetenschapper, maar een beetje logica zegt veel.
We zijn allemaal anders, hebben allemaal een andere levensstijl, wonen in verschillende klimaten enz... enz... En vaccin maken dat op elk van ons 'past' duurt 10 tallen jaren, en nog zal het niet bij iedereen werken zoals het moet. Nu krijgen we er één dat op een half jaar klaar is. Natuurlijk gaat dit bij vele niet werken zoals gewenst, en er gaan veel bijwerkingen komen, die men nog niet eruit gekregen heeft. Maar in deze is het kiezen tussen 'cholera of de pest' om in dezelfde sfeer te blijven hangen. Daar heb ik geen gazet of debat voor nodig. ;-) |
derde keer
goeie keer |
Citaat:
Een vaccin waar géén twijfel over is want nu???? |
Citaat:
Waarom is het nodig om weer wereldkampoen te worden?:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat zien we: een nieuwe lockdown, paniek over tekort aan personeel en ICUbedden Nu ja, als het een troost mag wezen, de hele Westerse Wereld heeft serieus te kort geschoten |
Citaat:
Voorbereid of niet. Er is geen enkel empirisch bewijs voor. Enkel anecdoten. |
1 Bijlage(n)
Hier nog een sterk staaltje van manipulatie van de cijfers.
Ze hebben in wk 50 23.000 extra testen gedaan om er 1400 extra besmettingen eruit te halen. Hieronder een paar foto's van scienscano. Je moet eens kijken waar ze alle testen gedaan hebben en dan moet je ook eens kijken wat de positivity rates zijn per provincie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be