![]() |
Sally-Jane Van Horenbeeck voelt zich thuis in Borgerhout
"We voelen ons echt thuis in Borgerhout", stelde ze enige tijd terug.
https://www.hln.be/showbizz/voormali...eurd~a3f17f30/ |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
“Ik voel me al een tijdje onveilig in die buurt”, vertelt ze. “Het is er nogal turbulent, zeker tijdens de lockdown. Er wordt ook veel drugs gedeald. Vorige week kreeg ik nog bedreigingen naar m’n hoofd geslingerd."
:lol: |
De geneugtes van de borgerhoutse multiculturele samenleving. Dompel jezelf maar onder in deze bruisende smeltkroes Sally-Jane. Vergeet wel niet om een hoofddoekje aan te doen, dat zal uw integratie bevorderen, maar misschien krijg je dan wel minder "complimentjes" van de lokale verrijkers.
|
Citaat:
Natuurlijk, als het Vlamingen geweest waren, Voorpost of VB'ers, dan had het in de titel gestaan. |
Citaat:
Kijk maar hoe vaak de joodse afkomt wordt vermeld wanneer het bijvoorbeeld gaat over inbreuken op de covidmaatregelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik bedoelde dat als een jood iets mis doet, zijn Joodse afkomst er telkens bij wordt vermeld. Uit het feit dat dit bericht niet vermeldt dat het om joden gaat, kunnen we met 100% zekerheid afleiden dat joden niet de daders waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook de christelijke trouwens. Hoe vaak dat er in de zaak Kucam wel niet vermeld werd dat het ging om christelijke Assyriërs |
Citaat:
|
Hier nog een voorbeeldje:
Strenggelovige joden vervolgd voor witwassen van 8,8 miljoen euro drugsgeld Wat heeft hun religie in hemelsnaam met het witwassen te maken? Leest u ooit: 'strenggelovige moslims zoeken ambras tijdens oudjaar'? Als het over een aanslag gaat, is de ideologie van de dader relevant want het is vaak de reden voor de aanslag. Maar wat heeft de religieuze overtuiging in hemelsnaam te maken met witwassen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net zoals relevant is dat bijvoorbeeld Marokkanen oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be