![]() |
Cyberpunk is een flop.
Meest gehypte game van het jaar werkt niet goed op de ‘courante’ consoles.
Enkel op up to date pc’s. Nu moet ik wel zeggen dat ik het nooit ga spelen. The Witcher was mijn ding niet. https://www.demorgen.be/tv-cultuur/m...erug~bc2237d0/ Citaat:
|
Witcher 3 was fantastisch. Geralt is de man.
Maar Cyberpunk 2077 is een technische hoop brol. Ik heb dat hier onder de kerstboom liggen, op ps4. Heb een PS4 pro. Ga dat in de kast laten liggen tot de PS5 in huis is gekomen. |
Ik amuseer me nu rot met AC: Valhalla, beste AC sinds heeeel lang.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgend jaar rond kerst komen God of War Ragnarok en dergelijke uit. Dan MOET ik een PS5 hebben. AC: Valhalla is echt goed. Ben ondertussen 60h ver en nog niet aan het einde. De sfeer van een "verloren tijd van sagas en mythen" zit er echt goed in. De game ademt voor mij een soort nostalgie uit. |
Citaat:
|
Had keuze tss Valhalla of Witcher3. Koos voor Witcher3.
|
Citaat:
Maar Geralt is altijd een goede optie. Laat ons weten voor wie ge gaat, Jennifer of Triss. Ik heb beiden gedaan. |
Ik begin te snappen waarom sommigen geen enkel probleem hebben met lock downs en zo.
Adrian Sherwood trof roos met z'n "Never Trust A Hippy". Het wordt tijd voor opvolger "Never Trust A Punk Either". Waar zitten ze als ge ze nodig hebt, hé? :? :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Valhalla heeft dat niet. Net een hele saga gedaan rond de "wicker man" traditie uit Gloucestershire....zalig. |
Citaat:
|
Ik heb het liggen voor PC, maar heb het eigenlijk nog niet opgestart.
Mijn PC is klaar, maar pas gisteren mijn statief voor mijn monitor gekregen. Dit weekend hopelijk beginnen we eraan. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be