Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Is Karel Pinxten een gangster ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256575)

Vlad 18 december 2020 08:23

Is Karel Pinxten een gangster ?

Het ziet er naar uit. Voor minstens 500.000 euro aan luxueuze reizen naar het prostitutie-eiland Cuba, jachtpartijen in Frankrijk en makelaarsontmoetingen voor het aankopen van een wijngaard in de Bourgogne (de andere nooit veroordeelde criminele liberalen hadden alle wijngaarden in de Toscane reeds opgekocht) worden hem aangewreven. Twaalf jaar lang voor 17.000 euro per maand de rekeningen van de EU op gesjoemel nazien bracht blijkbaar niet genoeg op om die reizen uit eigen zak te financieren.

Mijn 2 cent. Tijdens het nazien van die EU-rekeningen heeft hij zo dikwijls zijn ogen moeten dichtknijpen dat hij blind is geworden voor wat mag en niet mag en wat het volk daarvan denkt.

Er wordt hem ook nog verzekeringsfraude verweten en belangenvermenging en -conflicten.

En dus gaan ze hem ... misschien 2/3 van zijn pensioen ontnemen. Het zal er vanaf hangen zeker hoeveel weet hij heeft van soortgelijke maffiatoestanden van anderen. Hij blijft wel baron en zijn nageslacht ook want baron is een maffiatitel, toegekend door de grootste maffiafamilie van ons land, de koninklijke familie. Dat is de familie die de islam in ons land heeft geïntroduceerd om de bevolking terug onder de duim te krijgen. Fuck België, fuck de 'liberalen' en fuck deze EU!

Sneaky 18 december 2020 09:46

Toch maar een slappe maatregel. "Je mag wat minder graaien, maar nooit meer doen he jongen... "

Ipv die 500.000 € terug te eisen met nog een dikke boete erbovenop.

Sneaky 18 december 2020 09:48

Ik denk dat nu alle politiekers wel hun lesje geleerd hebben na zo een zware bestraffing.

Ongelooflijk is dat. Dat krijg je als de rechters politiek benoemd worden he.

Skobelev 18 december 2020 09:54

Was dit een retorische vraag? En is die niet geldig voor ALLE politiekers?

Vette Pois(s)on 18 december 2020 09:59

alweer een karel

Jay-P. 18 december 2020 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9548837)
Was dit een retorische vraag? En is die niet geldig voor ALLE politiekers?

En zeggen dat ooit lang geleden, iemand hier (ik dacht Panda, maar ben niet zeker) niet akkoord was met mijn stelling:
"Verkozenen moesten ze eerst allemaal 30 jaar in den bak draaien alvorens ze hun mandaat kunnen opnemen."

Dan zouden we tenminste ene keer (1 X) rechtvaardigheid zien t.o.v. politiekers!

Pandareus 18 december 2020 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9548848)
En zeggen dat ooit lang geleden, iemand hier (ik dacht Panda, maar ben niet zeker) niet akkoord was met mijn stelling:
"Verkozenen moesten ze eerst allemaal 30 jaar in den bak draaien alvorens ze hun mandaat kunnen opnemen."

Dan zouden we tenminste ene keer (1 X) rechtvaardigheid zien t.o.v. politiekers!

panda heeft met deze gedachte kronkel niets te maken.

Jay-P. 18 december 2020 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9548851)
panda heeft met deze gedachte kronkel niets te maken.

Moet dat niet in 1 woord zijn en met een n? [boduo-mode off]

Ikke ni weet ni, ikke.

Henri1 18 december 2020 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9548752)
Het ziet er naar uit. Voor minstens 500.000 euro aan luxueuze reizen naar het prostitutie-eiland Cuba, jachtpartijen in Frankrijk en makelaarsontmoetingen voor het aankopen van een wijngaard in de Bourgogne (de andere nooit veroordeelde criminele liberalen hadden alle wijngaarden in de Toscane reeds opgekocht) worden hem aangewreven. Twaalf jaar lang voor 17.000 euro per maand de rekeningen van de EU op gesjoemel nazien bracht blijkbaar niet genoeg op om die reizen uit eigen zak te financieren.

Mijn 2 cent. Tijdens het nazien van die EU-rekeningen heeft hij zo dikwijls zijn ogen moeten dichtknijpen dat hij blind is geworden voor wat mag en niet mag en wat het volk daarvan denkt.

Er wordt hem ook nog verzekeringsfraude verweten en belangenvermenging en -conflicten.

En dus gaan ze hem ... misschien 2/3 van zijn pensioen ontnemen. Het zal er vanaf hangen zeker hoeveel weet hij heeft van soortgelijke maffiatoestanden van anderen. Hij blijft wel baron en zijn nageslacht ook want baron is een maffiatitel, toegekend door de grootste maffiafamilie van ons land, de koninklijke familie. Dat is de familie die de islam in ons land heeft geïntroduceerd om de bevolking terug onder de duim te krijgen. Fuck België, fuck de 'liberalen' en fuck deze EU!

Ik vermoed van JA. Er was toch eens iets met milieuboxen met Pinxten?
Goed zijn zakken gevuld.

Libro 18 december 2020 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 9548846)
alweer een karel

Karels zijn sjarels :mrgreen:

Pandareus 18 december 2020 19:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. (Bericht 9548859)
Moet dat niet in 1 woord zijn en met een n? [boduo-mode off]

Ikke ni weet ni, ikke.

iek spreik Vloms, zoene ziever interesseirt maa ni.

Patron, doe ze nog ne kie vol, en geift maane moat uuk iene.

Pandareus 18 december 2020 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9549290)
Ik vermoed van JA. Er was toch eens iets met milieuboxen met Pinxten?
Goed zijn zakken gevuld.

Die milieuboxen was volgens mij een andere zakkenvuller : Leo Delcroix.

Henri1 18 december 2020 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9549325)

Ja, zou best kunnen ook. Delcroix vas CVP.?

kelt 18 december 2020 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9549327)
Ja, zou best kunnen ook. Delcroix vas CVP.?

Die milieuboxen (humor in plastiek vormgegeven) was van ten tijde van mr Kelchtermans als minister.

Er is hem uiteindelijk nooit iets ten laste gelegd aangaande die grappige dingen die uiteindelijk op de snel opkomende milieuparken bij het harde plastiek afval konden ingegeven worden en voor korte tijd een van de grootste fracties werden....o ironie.... :rofl:

DewareJakob 18 december 2020 20:59

Citaat:

Die van de postbodes.:lol:
Maar de postbodes werden wel gestraft...

Dadeemelee 18 december 2020 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 9549383)
Die van de postbodes.:lol:
Maar de postbodes werden wel gestraft...

En de afschaffing van de dienstplicht.

kelt 18 december 2020 21:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9549385)
En de afschaffing van de dienstplicht.

Een van de efficientste en meest gewaardeerde maatregelen uit de recente Belgische geschiedenis overigens....Het was overigens niet direct een "afschaffing" meer eerder een "niet meer oproepen van dienstplichtigen" die doorheen de jaren ,gezien er geen militielijsten meer aangelegd zijn,een afschaffing is geworden...

lamenielachen 18 december 2020 21:16

Citaat:

Klopt, van dezelfde familie denk ik?
Waar zouden ze die weggepromoveerd hebben?
Je kon die groene bakjes niet open of dicht krijgen, je kreeg er met moeite een Colablikje in maar wat ze gekost hebben wil je niet weten.

lamenielachen 18 december 2020 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9548752)

Als witte boord criminelen onder de noemer gangsters vallen dan is hij één van de vele politiekers die daar dan onder vallen..

lamenielachen 18 december 2020 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sneaky (Bericht 9548822)
Toch maar een slappe maatregel. "Je mag wat minder graaien, maar nooit meer doen he jongen... "

Ipv die 500.000 € terug te eisen met nog een dikke boete erbovenop.

Zo lang je deelt is er niets aan de hand maar ze worden steeds gulziger, delen niet meer en dan krijg je dit, een politiek schampschot.
Niets ernstig maar het zou de burger moeten overtuigen van het gewetensvolle toezicht op de uitgaven, tarara dus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be