![]() |
poll-test
omdat ik niet weet hoe ik een poll moet maken hier eerst een test.
voor de rest geen nuttige informatie |
Het is een slechte poll want ze is anoniem.
Anonieme polls zijn saai. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk dat er veel mensen blij zijn dat ze hier anoniem kunnen posten, zonder dat hun bijdragen bovenaan in de google resultaten verschijnen wanneer een mogelijke werkgever hen even op google opzoekt. |
Citaat:
|
Citaat:
De werkgever moet gewoon de naam van iemand intypen en de kans dat men in de eerste pagina's bijdragen ziet, is behoorlijk groot. Typ eens 'Johan Daelemans' in en je komt redelijk snel forumberichten tegen. Idem bij 'Marie Daenen'. |
Ik geef ook de voorkeur aan polls waar je kan zien welke forummer slim gestemd heeft. lol
|
Citaat:
|
Ik ben tegen Pol.
|
Citaat:
En niet iedereen heet Jan Peeters hé. Er zijn achternamen die veel minder voorkomend zijn. Er zullen behoorlijk wat mensen (waaronder ikzelf vermoed ik) een unieke combinatie voor + achternaam hebben. Hoeveel mensen met de naam Ella Leyers denk je dat er bestaan, wetende dat er maar 210 mensen in België de achternaam Leyers hebben? (Bron: https://familienaam.be/Leyers) Er zijn 750 mensen met de achternaam Van Ranst. Er zullen dus maximaal een paar personen de naam 'Marc Van Ranst' hebben. Er heten maar 82 mensen De Croo... Er heten maar 126 mensen Wilmes... Test het eens uit met enkele familienamen. Veel achternamen komen echt niet zo veel voor. |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Maar we zijn afgedwaald, dit heeft niks te maken met een al dan niet publieke poll. |
Citaat:
Begrijpelijk trouwens. |
Citaat:
Maar goed, terug naar het onderwerp zelf dan: wat is uw probleem met niet-anonieme polls? Ik vind het interessant om te weten hoe forumleden stemmen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik mijn voornaam + familienaam intik in google zijn er maar 2 verschillende personen bij de eerste 10. Doe ik dat voor mijn kinderen, dan krijgt ge enkel links die met mijn kinderen verbonden zijn. Dat is trouwens één van de redenen dat zij minder en minder op facebook enz. plaatsen. Werkgevers (en anderen) zien direct te veel persoonlijke info. Als ge Jan Janssen heet hebt ge dat risico niet. |
Citaat:
Misschien ben jij wel bang dat jouw baas te weten zal komen dat je zo rabiaat tegen blokkers bent. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be