![]() |
In Maarksoem zien ze niet graag tetten.
In Merksem zijn ze geschokt door blote tetten. In 2020!
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201221_97895165 Citaat:
![]() |
"Niet meer van deze tijd." Pfff. Mijn moeder vertelde me wel eens dat de toekomst niet per se rooskleuriger is. Hoe preuts kan je zijn?
|
Tsja, er zitten daar in de buurt nogal wat religioten ...
|
Ik denk dat het eerder een politiek correcte preutse reflex is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kaloten zijn daar ook niet zo voor te vinden, maar die hebben al redelijk goed geleerd dat ze beter hun bakkes houden, met al die pedofilie onder hun gekazuifelden. |
Achterlijk volk.
|
hij had beter de tetten getekend van Fanny van Kiekeboe.
|
Er wonen daar volgens mij heel veel boertjes Bavo, daar in Merksem.
|
Citaat:
Vrouwen met blote tetten ? Tetten staan aan de voorkant zenne, nie aan de achterkant. :lol: |
Waar is mijn kaart !?
|
Citaat:
De kaart hé. ;) ![]() |
En waarom weer een sexy vrouw? Waar blijft die sexy man?
|
En die vrouw dan ook nog in een dienende rol. Van feminisme hebben ze in Merksem nog nooit gehoord, zeker? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kickt gij daar op? (dat is geen kritiek van mij hoor; in tegenstelling tot vooral die van het Belang, vind ik dat ge moogt kicken op wat ge wilt; enkel in het geval van pedofilie moet ge heel erg oppassen) |
Citaat:
'k weet eigenlijk niet hoe het komt maar als ik een draad open en naar de nieuwe berichten kijk openen de beelden zich meestal veel groter dan als ik het een tweede keer bekijk. Bizar Maar terug, hangen er presies geen twee teelballen onder of niet? Edit, rond haar nek hangen er ook. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be