![]() |
Hoeveel uren wachten autokeuring?
Ik gisteren geweest s'middag in Kontich:4,30 u gewacht en de rij was zelfs niet lang!
|
Citaat:
Was in totaal geen 20 minuten daar (inclusief betaling). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij de autokeuring wacht ik gewoon tot mijn auto gekeurd is hoor.
kwartiertje of zo... :mrgreen: |
Al in geen 20 jaar nog naar de keuring geweest. Ik geef gewoon mijn sleutel af aan de garagist, met de vermelding: "als er grotere kosten zijn, effe verwittigen."
En rij weg met de scooter, mijn vrouwke achterop. |
Citaat:
Hou gewoon de webcams in het oog en je moet nooit lang aanschuiven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe dat meestal ergens op een rustig moment in mijn werkdag. Dat is natuurlijk niet bij alle jobs mogelijk. |
Toen ik moest gaan dit jaar, kon je alleen op afspraak.
En dat is me zo bevallen, dat ik nog uitsluitend op afspraak zal gaan. Vorige jaren was ik wellicht te koppig om dat zo al te doen ... Mocht men er iets op kunnen vinden dat mensen zonder internet ook makkelijk een afspraak kunnen maken, dan zou het systeem simpelweg verplicht kunnen worden. |
Citaat:
|
Citaat:
Een afspraak via internet. Maximum vijf minuten wachten. Binnen het half uur terug buiten. |
Binnenkort heb ik het ook weer zitten.
De afspraak heb ik al. Change dat ik internet heb of ik kon mijn auto niet meer keuren. |
Citaat:
Ik kon ook enkel een afspraak maken via internet. Als je er naar belde kreeg je een bandje dat je doorverwees naar hun site. Wat moeten mensen dan doen zoals u zegt die geen internet hebben? |
Citaat:
Gaan die er van uit dat mijn auto in coronatijden rapper gebreken gaat vertonen of gaat het er om dat het geld moet opbrengen? :roll: |
Mijn autoke moet nog niet naar de keuring wegens te nieuw.
Mijn vader zijn wagen die doe ik binnen in de garage voor een volledig nazicht en van de garage zelf uit gaat er iemand met naar de keuring die daar géén 100 meter verder af ligt. (kan ik intussen wat rond liggen kwijlen in de toonzaal nieuwe wagens :cheer:) Mijn grootvader zaliger kocht voor de tijd dat hij naar de keuring moest telkens een nieuwe wagen. :lol: |
Citaat:
Mijn zoon zijn vriendin is naar de noorderlaan geweest, alles bij elkaar een kleine 45minuten, die is wel in de namiddag geweest. Maar veel is afhankelijk van de plaats en het tijdsstip. Kontich is het ellendigste station waar je kan gaan, daarna Deurne en Brussel. |
Citaat:
Nooit naar de keuring geweest. |
Citaat:
Stoppen met rijden zeker? |
Ik ga sinds 2 jaar naar een autokeuring in een naburige gemeente. Veel menselijker.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be