Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   Negers in Brussel houden zich niet aan coronamaatregelen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256663)

Max van Dietschland 24 december 2020 09:16

Negers in Brussel houden zich niet aan coronamaatregelen

Een hele groep negers vegen hun voeten aan de coronamaatregelen en lopen de politie gewoon omver.

Uiteraard gaan de politiek correcte media dit niet tonen als ze niet ertoe gedwongen worden.

Gelukkig hebben we nog onze Russische vrienden en Filip Dewinter :

https://twitter.com/FDW_VB/status/1342008258572251136

In plaats van alcoholcontroles te doen, misschien meer manschappen inzetten om de coronamaatregelen na te leven ;-)

Een paar sterke politiemannen met vertoon van zware wapens hadden onze Afrikaanse "vrienden" wel tot kalmte gedwongen.

Skobelev 24 december 2020 10:00

Die negers worden niet, tot bloedens toe, tegen de grond gewerkt, dat is duidelijk.

Vrijheideerst 24 december 2020 10:01

Racistische bagger.

Skobel en co zijn pro politiestaat voor "negers" en "bruine mannekes".

Vette Pois(s)on 24 december 2020 10:02

daar moet ergens ne nest zijn

Skobelev 24 december 2020 10:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9554599)
Racistische bagger.

Skobel en co zijn pro politiestaat voor "negers" en "bruine mannekes".

Twee maten, twee gewichten. Als het mensen van hier zijn worden ze keihard aangepakt, zelfs vrouwen. Negers en bruine met de fluwelen handschoen.

Ontken het maar. Onder het motto "Racist!!"

Nr.10 24 december 2020 10:08

Als er ergens betoogd wordt gaat de topicopener dan schrijven: "blanken betogen"?

Max van Dietschland 24 december 2020 10:11

Het is ook niet de eerste keer dat er problemen zijn met onze Afrikaanse medemens :

https://www.youtube.com/watch?v=OjKnmza51HQ

Skobelev 24 december 2020 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 9554610)
Als er ergens betoogd wordt gaat de topicopener dan schrijven: "blanken betogen"?

Enkel als het blanken zijn, dat lijkt me evident.

marie daenen 24 december 2020 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9554544)
Een hele groep negers vegen hun voeten aan de coronamaatregelen en lopen de politie gewoon omver.

Uiteraard gaan de politiek correcte media dit niet tonen als ze niet ertoe gedwongen worden.

In plaats van alcoholcontroles te doen, misschien meer manschappen inzetten om de coronamaatregelen na te leven ;-)

Een paar sterke politiemannen met vertoon van zware wapens hadden onze Afrikaanse "vrienden" wel tot kalmte gedwongen.

Oh het gaat niet alleen over de negers; het gaat over het gros van de immigranten die met fluwelen handschoenen moeten aangepakt worden in Bruxelles...

Burgemeester van Molenbeek... in volle coronacrises op de TV... We hebben de groep van staatswerkers toch vergroot en we doen zo ons best om het de mensen duidelijk te maken...
Als je dan weet dat op alle ander plaatsen in het land, buiten Bruxelles dan toch, ze al lang zijn overgegaan tot beboeten en straffen; zijn ze in de Brusselse broeihaarden nog maar bezit met hun vreemde bevolking in te lichten en warm te maken voor de maatregelen...

En dan verwonderd zijn dat wij in dit onland opgescheept zitten met een werelds record aan coronasterften...

wagner.666 24 december 2020 14:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 9554544)

Laat die negers maar doen, corona kan er maar wel bij varen. Ondertussen is het Uitdunnen van het teveel van hun soort goed op gang getrokken.

Svennies 24 december 2020 15:52

Straks krijgt de politie nog een klacht aan zijn broek vanwege het verstoren van een BLM bijeenkomst....

Demper 24 december 2020 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9554605)
Twee maten, twee gewichten. Als het mensen van hier zijn worden ze keihard aangepakt, zelfs vrouwen. Negers en bruine met de fluwelen handschoen.

Ontken het maar. Onder het motto "Racist!!"

Uw punt klopt.

Maar Vrijheideerst heeft ook een punt.

Ik ben TEGEN de politiestaat.

Demper 24 december 2020 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9554598)
Die negers worden niet, tot bloedens toe, tegen de grond gewerkt, dat is duidelijk.

De N-VA politiestaat zal dan ook vooral van toepassing zijn op de Vlaming zelf.

En dat vergeten sommigen.

Die feestende negers irriteren mij niet, omdat de corona regels clownesk zijn.

En ik was VB'er ooit.

bhang 24 december 2020 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9554605)

Onder het motto "Racist!!"

Ik vind persoonlijk ook dat de import- en integratiepolitiek zwaar fout aan het lopen is. Toch zijn het op dit moment deze 'groepen' die onze democratie en vrijheid het hardst verdedigen tegen de corona dictatuur.
Joodse verenigingen met rechtzaken, Moslimgroepen met compleet schijt aan politie en handhavers. 'Mensen van hier' zitten ondertussen massaal hun buren aan te geven :roll:

Denk eigenlijk dat die dynamiek er ook voor zorgt dat voetbal gewoon kan doorgaan. Push je de hooligans te ver, krijg je opstand.

De gemiddelde gedomesticeerde Europeaan, die kun je al eens wat afpakken tegenwoordig. Dus doen ze dat hé

Demper 24 december 2020 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bhang (Bericht 9555053)
Ik vind persoonlijk ook dat de import- en integratiepolitiek zwaar fout aan het lopen is. Toch zijn het op dit moment deze 'groepen' die onze democratie en vrijheid het hardst verdedigen tegen de corona dictatuur.
Joodse verenigingen met rechtzaken, Moslimgroepen met compleet schijt aan politie en handhavers. 'Mensen van hier' zitten ondertussen massaal hun buren aan te geven :roll:

Denk eigenlijk dat die dynamiek er ook voor zorgt dat voetbal gewoon kan doorgaan. Push je de hooligans te ver, krijg je opstand.

De gemiddelde gedomesticeerde Europeaan, die kun je al eens wat afpakken tegenwoordig. Dus doen ze dat hé

²²²

Demper 24 december 2020 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bhang (Bericht 9555053)

Ben jij ook partijloos?
Was je voorheen VB'er?

Deo 24 december 2020 16:31

En straks 4 personen beboeten op een familie etentje.
Opdat kinderen ineens meetellen.
Negers of massa op luchthavens kan dan wel allemaal.
Mocht er nu pesterijen gebeuren in warme huishoudens die samenkomen en niet volgens regeltjes kleuren omdat ze met 4.of 5 zijn. Dan is mijn geloofwaardigheid in deze regering zeer ver weg.

bhang 24 december 2020 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9555060)
Ben jij ook partijloos?
Was je voorheen VB'er?

Ik hecht me niet echt aan politieke partijen, nooit gedaan. Ik stem met als doel dat mijn stem een zo groot mogelijke waarde krijgt tegen globalisme/communisme. Soms was dat Nva, soms VB. Daarom niet per sé op basis van hun programma, eerder aan hun gewicht tegen dat globalisme op het politieke toneel in kwestie.

Rudy 24 december 2020 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bhang (Bericht 9555072)
Ik hecht me niet echt aan politieke partijen, nooit gedaan. Ik stem met als doel dat mijn stem een zo groot mogelijke waarde krijgt tegen globalisme/communisme. Soms was dat Nva, soms VB. Daarom niet per sé op basis van hun programma, eerder aan hun gewicht tegen dat globalisme op het politieke toneel in kwestie.

Als je een dictatuur wilt, stem dan op het VB.
Je snijdt in je eigen vingers.

bhang 24 december 2020 17:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9555080)
Als je een dictatuur wilt, stem dan op het VB.
Je snijdt in je eigen vingers.

Gij zijt toch écht een simpele duif hé. Hetgene na uw vetgedrukt was te moeilijk om te snappen?

Jezus Rudy, wel een béétje uw best doen hé. VB is niet aan de macht, maar ik wed de partij waar jij op gestemd hebt wel..

Mij waarschuwen dat ik niet in mijn vingers snij, terwijl ze u naar tspoed aant voeren zijn met een afgehakte hand..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be