![]() |
Wie heb jij verklikt de laatste tijd?
Aangezien er uitzonderlijk veel meldingen binnekomen bij de politie van burgers over lichte tot imaginaire overtredingen zou ik eigenlijk wel eens willen weten wie er klikt en wat de drijfveer is?
|
Niet nodig om te klikken waar ik woon. De regeltjes zijn er niet zo streng.
|
Citaat:
|
Ik heb al twee keer niet geklikt.
|
Citaat:
|
België na corona: een land van kliklijnen, drones die u volgen en de politie als heer en meester.
Ik vind het zwak ons land de sticker 'politiestaat' te gaan opkleven. Learn the rules and listen to the law dan heb je geen problemen met de ordediensten. |
Van zo gauw er een (verklikkers) premie wordt voorzien zal ik sterk beginnen twijfelen8-)
|
Moest nu iedereen zichzelf nu eens gaan melden bij de politie als ie in de fout geweest is heb je geen kliklijn meer nodig.
Maar wel je mondmasker niet vergeten en anderhalve meter afstand houden als je in de rij gaat staan of je hebt extra punten om te melden. :lol: |
Al mijn buren weten voor 100 procent zeker dat ik hen zou klikken, mochten ze de corona-regels overtreden.
En wat raad je? Inderdaad: iedereen is braaf (geworden). En kijk: de slechte cijfers stijgen niet meer. Goed hé. |
De laatste die ik klikte was stad Gent en een handhaving die dacht mij een les te kunnen leren. Niets was minder waar natuurlijk.
Even een geformuleerde samenvatting over virustransmissie opgesteld en gevraagd hoeveel ik mag terug vragen als ze mij 250 voor minder kunnen aanrekenen. Beklaagde en aanklager lachten eens goed en gingen in vrede uit elkaar. |
Citaat:
|
een van mijn naaste buren Q.............
|
Citaat:
|
Voor covid maatregelen nog niemand. Voor iets anders ook nog nooit behalve...
Ik durf wel eens een firma aanschrijven als hun vrachtwagenchauffeur het al te bont maakt op de snelweg en een gevaar vormt voor andere weggebruikers. De laatste was een van Colruyt en die konden daar niet mee lachen. |
Citaat:
Die kunnen hun goederen soms al leveren nog voor ze ingeladen zijn. :lol: |
Robert_T
Het Oosten |
Citaat:
- Dan zullen we Travis moeten straffen. Niet dat hij iemand kwaad heeft gedaan, maar de regeltjes die we opstellen moeten gevolgd worden. Bedankt Rahowa. Hier is een snoepje. Bedankt voor je waakzaamheid. |
Al dat klikken, verklikken, kliklijnen... gaan we onze maatschappij nog verder verzuren ?
Dat iedereen zijn gezond verstand wat gebruikt, dat zou al veel problemen (kunnen) oplossen. |
Geachte heren
Goede Vlamingen klikken niet. Iemand verklikken is een hoofdzonde. Daarom verzetten Goede Vlamingen zich hevig tegen verderfelijke klikspanen. Verschillende leden hebben hierboven reeds aangegeven iemand te verklikken ongeacht er geld in het spel is. Deze hatelijke lieden dienen voorgoed verbannen te worden. Zij verdienen geen bestaansrecht in ons schitterend Vlaamse land. Hoogachtend |
Citaat:
Dit zou snel kunnen veranderen indien Slapend Jootje de nieuwe voorzitter zou worden. Hoogachtend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be