Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Wie heb jij verklikt de laatste tijd? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256678)

XenApp 25 december 2020 01:27

Wie heb jij verklikt de laatste tijd?

Aangezien er uitzonderlijk veel meldingen binnekomen bij de politie van burgers over lichte tot imaginaire overtredingen zou ik eigenlijk wel eens willen weten wie er klikt en wat de drijfveer is?

Elio di Supo 25 december 2020 02:22

Niet nodig om te klikken waar ik woon. De regeltjes zijn er niet zo streng.

reservespeler 25 december 2020 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door XenApp (Bericht 9555375)
Aangezien er uitzonderlijk veel meldingen binnekomen bij de politie van burgers over lichte tot imaginaire overtredingen zou ik eigenlijk wel eens willen weten wie er klikt en wat de drijfveer is?

Hier wordt er niet geklikt.

Vlad 25 december 2020 08:25

Ik heb al twee keer niet geklikt.

kojak 25 december 2020 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9555433)
Ik heb al twee keer niet geklikt.

:lol:

Universalia 25 december 2020 08:51

België na corona: een land van kliklijnen, drones die u volgen en de politie als heer en meester.

Ik vind het zwak ons land de sticker 'politiestaat' te gaan opkleven.

Learn the rules and listen to the law dan heb je geen problemen met de ordediensten.

fred vanhove 25 december 2020 08:52

Van zo gauw er een (verklikkers) premie wordt voorzien zal ik sterk beginnen twijfelen8-)

kojak 25 december 2020 09:11

Moest nu iedereen zichzelf nu eens gaan melden bij de politie als ie in de fout geweest is heb je geen kliklijn meer nodig.
Maar wel je mondmasker niet vergeten en anderhalve meter afstand houden als je in de rij gaat staan of je hebt extra punten om te melden. :lol:

De schoofzak 25 december 2020 09:16

Al mijn buren weten voor 100 procent zeker dat ik hen zou klikken, mochten ze de corona-regels overtreden.
En wat raad je? Inderdaad: iedereen is braaf (geworden).

En kijk: de slechte cijfers stijgen niet meer. Goed hé.

CUFI 25 december 2020 09:33

De laatste die ik klikte was stad Gent en een handhaving die dacht mij een les te kunnen leren. Niets was minder waar natuurlijk.
Even een geformuleerde samenvatting over virustransmissie opgesteld en gevraagd hoeveel ik mag terug vragen als ze mij 250 voor minder kunnen aanrekenen. Beklaagde en aanklager lachten eens goed en gingen in vrede uit elkaar.

Rahowa 25 december 2020 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove (Bericht 9555441)
Van zo gauw er een (verklikkers) premie wordt voorzien zal ik sterk beginnen twijfelen8-)

20 % van de boete voor de verklikker. Dan neem ik met oudejaar mijn fiets en ga aan ieder huis kijken in het dorp.

wagner.666 25 december 2020 10:37

een van mijn naaste buren Q.............

pajoske 25 december 2020 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 9555451)
Al mijn buren weten voor 100 procent zeker dat ik hen zou klikken, mochten ze de corona-regels overtreden.
En wat raad je? Inderdaad: iedereen is braaf (geworden).

En kijk: de slechte cijfers stijgen niet meer. Goed hé.

8O8O8O8O

Skobelev 25 december 2020 12:18

Voor covid maatregelen nog niemand. Voor iets anders ook nog nooit behalve...
Ik durf wel eens een firma aanschrijven als hun vrachtwagenchauffeur het al te bont maakt op de snelweg en een gevaar vormt voor andere weggebruikers. De laatste was een van Colruyt en die konden daar niet mee lachen.

kojak 25 december 2020 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9555568)
Voor covid maatregelen nog niemand. Voor iets anders ook nog nooit behalve...
Ik durf wel eens een firma aanschrijven als hun vrachtwagenchauffeur het al te bont maakt op de snelweg en een gevaar vormt voor andere weggebruikers. De laatste was een van Colruyt en die konden daar niet mee lachen.

Als ik een vrachtwagen zie van Delhaize, dan hou ik soms mijn hart al vast.
Die kunnen hun goederen soms al leveren nog voor ze ingeladen zijn. :lol:

Vrijheideerst 25 december 2020 12:22

Robert_T
Het Oosten

Travis Bickle 25 december 2020 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rahowa (Bericht 9555490)
20 % van de boete voor de verklikker. Dan neem ik met oudejaar mijn fiets en ga aan ieder huis kijken in het dorp.

- Meester, Travis stond niet op zijn stip toen de bel ging!
- Dan zullen we Travis moeten straffen. Niet dat hij iemand kwaad heeft gedaan, maar de regeltjes die we opstellen moeten gevolgd worden. Bedankt Rahowa. Hier is een snoepje. Bedankt voor je waakzaamheid.

kojak 25 december 2020 12:28

Al dat klikken, verklikken, kliklijnen... gaan we onze maatschappij nog verder verzuren ?
Dat iedereen zijn gezond verstand wat gebruikt, dat zou al veel problemen (kunnen) oplossen.

Koenaard Depuydt 25 december 2020 13:56

Geachte heren

Goede Vlamingen klikken niet. Iemand verklikken is een hoofdzonde. Daarom verzetten Goede Vlamingen zich hevig tegen verderfelijke klikspanen.

Verschillende leden hebben hierboven reeds aangegeven iemand te verklikken ongeacht er geld in het spel is. Deze hatelijke lieden dienen voorgoed verbannen te worden. Zij verdienen geen bestaansrecht in ons schitterend Vlaamse land.

Hoogachtend

Koenaard Depuydt 25 december 2020 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9555380)
Niet nodig om te klikken waar ik woon. De regeltjes zijn er niet zo streng.

Geachte heer

Dit zou snel kunnen veranderen indien Slapend Jootje de nieuwe voorzitter zou worden.

Hoogachtend

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be