Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga
(Bericht 9557145)
Ik heb hier enkele jaren geleden een draad opgestart, die aantoont dat witmans eruit moet.
Het was leuk om de poco’s en multigekkies die hier tegenin gingen met hun muil in hun eigen drek te duwen en ondertussen is duidelijk(er) geworden dat er niets tegen de argumenten in dit draadje kon ingebracht worden dat het tegendeel aantoonde:
Blanke genocide in werking, EU medeplichtig
https://forum.politics.be/showthread.php?t=228634
;-)
|
Ironisch genoeg is die draad op slot wegens negationisme? De genocide op de Joden werd ook maar pas erkend toen men de concentratiekampen met ovens en douches vond.
Wel, zo is dat ook met ons vandaag. De genocide is reeds gaande onder het mom van massa migratie en corona. De zwakkeren sterven meer door corona maatregelen dan aan corona zelf. Onze eigen mensen willen geen kinderen meer maken en aborteren zelfs omdat hen aangeleerd wordt dat het geen onethische kwestie is.
De genocide is een blinde vlek, maar vooral zelf veroorzaakt.
Onze cultuur heeft deze zelfmoord zelf gepleegd, hoe tragisch dat ook mag klinken. Op een bepaald niveau zijn we allemaal schuldig omdat we ons lieten verdelen waar geen verdeling nodig was. Toen ik ging staken tegen Dutroux was ik volgens mijn eigen mede mensen een "fatser" en volgens de media een slecht mens die wou spijbelen. We wisten verdomd goed dat er meer speelde en er een heel netwerk is dichtgedekt. Zelfde mentaliteit met Epstein vandaag. Complot potjes waar je alu hoedjes van krijgt als ge nog maar een vraag stelt.
Die duistere overmachten collaboreren weer massaal met dezelfde krachten als voor en tijdens wereldoorlog 2.
Er is geen ontkomen aan, tribulatie staat aan de deur. De oogst zal bitter zijn want de zaaier is tegen dan al lang weg. Men leerde hele generaties hoe men op het veld moest werken, maar men leerde dezelfde generatie af de gevolgen er van bij elkaar te rijmen. Ismes waren het toverwoordje de vraagsteller het zwijgen op te leggen.
Wie zo moedig is dan toch de puntjes tegen de mainstream in te verbinden krijgt een alu hoedje of is een complot denker.
Maar het is nu eenmaal de onverbloemde waarheid dat we omvolkt worden en dat politici zichzelf liever verrijken dan onze infrastructuren en diensten meer middelen te geven.
In plaats van onze diensten meer middelen te geven denken politici dat meer beleid alles oplost. Ahja, beleid is een luchtkasteel terwijl ze fysiek hun effecten- en bankrekening bijvullen.
Het is als meer politie op straat. Dat werkt ook niet zonder een deftig gerechtssysteem en gevangeniscentrum dat weet waarmee ze bezig is.
Niemand weet waar die mee bezig is en volgt braaf de instructies. Vanaf de ordehandhaving zich tegen de burger keert en voor een fascisme kiest weet het leidend kabinet hoe ver ze kan gaan. En ze tasten al grondig af hoe ver ze kunnen gaan. In de media krijgt een zwarte racist nog niet half de kritiek die een blanke beleefde minder politieke correcte mens krijgt.
Tick tock.
(ik ben wat van de hak op de tak gegaan omdat ik veel van mijn gemor heb ingekort)