![]() |
2.500 Britten laten zich vrijwillig besmetten met coronavirus: “.. levens redden?"
Zou jij je opgeven voor een luizige som euro's ?
titel: 2.500 Britten laten zich vrijwillig besmetten met coronavirus: “Hiermee kan ik misschien duizenden levens redden” https://www.hln.be/buitenland/2-500-...dden~a11edd81/ Citaat:
|
Ik zou het dus doen. Mocht ik werkloos zijn, en om mijn kinderen een beetje mee te laten zijn met het moderne leven dat de jeugd nu leidt.
|
Hip, hip, hoera voor den Schoofzak, onze virusheld!
|
Citaat:
Ik zit in een leeftijdsklasse waar dat niet echt meer helemaal veilig is. |
Citaat:
Ben meer dan dubbel zo oud als de max leeftijd. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toch vreemd dat die professor verwijst naar de koepokken. Het blijkt inderdaad dat de melkmeisjes destijds die ziek werden van de koepokken immuun werden tegen de menselijke variant. |
Citaat:
Eerste toepassing van cross immuniteit: Jenner had gemerkt dat mensen die koepokken opdeden (een koeienziekte die mensen ook kunnen krijgen, maar waar dat meestal mild is) nadien veel minder last hadden van echte pokken (dodelijke ziekte). Hij heeft dus een jongen van 10 jaar genomen, die eerst met koepokken besmet, en na een paar weken - het stuk krapuul ! - aan echte pokken blootgesteld. Het jongetje werd niet ziek. Hip hip hoera, de Nobelprijs die nog niet bestond, binnen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor een 20-jarige student lijkt 4000 € een heel aantrekkelijk voorstel. Het zou wel rot zijn om smaak en geur te verliezen voor langere tijd, maar al bij al zou ik het zeker overwegen. |
Citaat:
|
Ik vind wel dat ze dit zou mogen op doen op een goei feestje of zo. Coronafuif.
Namelijk het nuttige aan het aangename koppelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
die vergoeding is er teveel aan
geef ze gewoon de waan van helden en deel wat medailles uit ofzo |
Ik zou mij ook laten besmetten. Vergoeding mogen ze doorstorten aan psychosociale bijstand in rusthuizen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be