![]() |
Vrouwen in de klas
Ik wil graag eens cursus gaan volgen. Het maakt me niet uit wat juist, als er maar genoeg vrouwen in de klas zitten. Maar de cursus moet wel gericht zijn op beide (enige) geslachten.
|
Citaat:
Ik roerde meer in de vrouwen dan in de potten. |
Citaat:
Je doet me wat denken aan een kameraad van mij! :lol: |
Geachte heren
Onderwijs is het voorrecht van mannen. Wijven dienen hun maaltijden thuis te bereiden. Dhr. Koenaard Depuydt had het voorrecht om in een jongensleerhuis, zonder storende wijvelijke bestanddelen dus, onderwezen te worden. Met mannelijke groeten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar daarmee wil ik zeker niet zeggen dat seksualiteit op een bepaalde manier beleefd moet worden. Dat is uniek voor iedere mens. Dat staat los van geslacht en hoeft voor mij ook niet in 56 hokjes geslachten ingedeeld worden. |
Citaat:
Als ruigbehaarde 35 jarige troglodiet zich voelt als eerstekeer menstruerende huppelkut veranderd niets aan de gevoelens nietwaar? En als er genoeg geld mee gemoeid is, kan die 35 jarige ruigbehaarde de "apparatuur" van een nog ongebruikt meisje verkrijgen... |
Citaat:
|
Vrouwen in de klas...
In 't laatste jaar humaniora zaten er twee in onze klas van 9 leerlingen, Ann en Christel. Eens met beiden, elk om beurt, staan lebberen in de gang...waar is de tijd. :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
cobol-programmeren !
Dat is geschikt voor iedereen....8-) |
Citaat:
|
Taalcursussen, computercursussen, literatuurcursussen, boekhoudkundecursussen ...
Enfin, noem maar op. Altijd meer vrouwen dan mannen in het lokaal. Vrouwen zijn gewoon leergieriger dan mannen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Cursus online Dat is natuurlijk zonder gezelschap of u moet uw lief/vrouw wat laten rondhuppelen in één of ander leuk pakje? Teveel afleiding denk ik tijdens het studeren. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be