![]() |
Zorgpersoneel ontgoocheld na het krijgen van netto premie
Heel wat zorgpersoneel is ferm ontgoocheld nadat ze de aanmoedigingspremie kregen.
Netto was het minder dan de helft van wat hen bruto voorgehouden werd. HBVL 29-12-20 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20201228_96953804 Aanmoedigingspremie voor zorgpersoneel voelt niet voor iedereen als cadeau 985 euro als een eenmalige premie, dat zou het ziekenhuispersoneel krijgen als dank voor het voorbije coronajaar. Dat daar netto minder dan de helft van overblijft, is voor sommigen nu een ontgoocheling. “Als je een ander bedrag in je hoofd hebt, is dat even schrikken.” |
Citaat:
Hier heeft, volgens mij, de regeringk een historische kans laten liggen om de belastinginkomsten wat op te smukken. Ze hadden die zorgverleners 10 keer zoveel premie moeten geven. Er zouden nogal wat belastingen binnengekomen zijn. Of zie ik dat verkeerd? |
't Is eigenlijk best straf dat de roverheid de helft pikt van de premie die het zorgpersoneel krijgt voor hun geleverde prestaties.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu komt de premie van de overheid. Zo kan je natuurlijk makkelijk premies geven. Waarom geven ze geen 10.000€ en belasten die met 10.001€? |
Citaat:
|
Citaat:
Zo roeien ze middenklasse uit en hou je twee bevolkingsdelen over: sukkelaars in apartementjes en nazi's in villa's tot paleizen. |
Ook een mogelijke titel: 'Zorgpersoneel ontdekt in 2020 voor het eerst hoe RSZ en belastingen werken'.
Wat een bende idioten. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zijn werknemers net als ik,en ook mijn "premies" zijn ruwweg de helft afgeroomd.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen doet hier zo verontwaardigd over. Hebben die mensen dan nog nooit een loonbrief vastgehad? Wat maakt dit zo bijzonder? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op welke planeet leven zij die dachten dat er geen belasting afgaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be