![]() |
"We moesten naar de oorlog zonder munitie"
Hoe ministers hun of de verantwoordelijkheid van hun partij schaamteloos proberen te ontlopen.
Eerst je munitie vernietigen en niet ververvangen en als de oorlog dan uitbreekt zeggen dat je de oorlog niet kon winnen omdat je geen munitie had. Citaat:
|
Er zijn idd 'fouten' gebeurd.
De grootste was wel door van WZC hospitalen te willen maken zonder daar alle middelen voor te hebben. En, zoals in veel andere gevallen een tekort aan personeel dat die functie aankon. |
Ministers en verantwoordelijkheid in 1 zin?
Vraag eens aan onze premier waar hij gaan eten is een paar dagen geleden in Geraardsbergen. Achter gesloten rolluiken. |
Strikt genomen moeten Belgen die naar het Buitenland geweest zijn een soort document (een "locator" form") ,ingevuld,bij zich hebben.
Ik weet niet wat daar allemaal verondersteld is op te staan. Er is nu,de 29ste aangekodnigd dat er strengere controles gaan uitgevoerd worden op "belgen die terugkeren uit vakantie"... Ik kan me voorstellen dat op Luchthavens en eventueel zelfs treinstations nog een redelijk relevante controle mogelijk is.Misschien ook bij de bussen van reisorganisaties. Maar het grootste deel van die gasten komt met de auto.......good luck with that. :roll: Dat zal dan de derde keer zijn (eerst de krokus verleden jaar,maar dat was leergeld,dan ergens in augustus,dat was collectieve dommigheid,en nu na nieuwjaar,dat is buiten categorie) dat er een voorspelbaar bobbeltje zal geintroduceerd worden in de statistieken.....waarbij dan kan gespeculeerd worden of dat het begin is van een volgende golf.... fijn "geregeld"...al drie kwartalen lang.... |
Citaat:
Ministers en verantwoordelijkheid in 1 zin: dat is vloeken in de kerk. |
Citaat:
|
Citaat:
Uit een niet te controleren bron heb ik deze week vernomen dat hij in een gesloten restaurant, met ook nog andere aanwezigen, achter gesloten rolluiken was gaan eten in een restaurant in Geraardsbergen. De zoon van het koppel aan een andere tafel wist dat te vertellen... Hopelijk zijn er foto's van gemaakt. |
Citaat:
|
Als er daar al anderen zaten (vrienden? kennissen? van A) zullen die dat natuurlijk ook niet in de media gooien. Die zijn zelf ook in fout.
Maar inderdaad, mocht dit correct zijn, dan kan hij zijn boeltje pakken. 'k ga toch proberen om daar wat meer van te weten te komen. Welk restaurant het was bv. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be