![]() |
Marc Van Ranst was bijna minister
Conner Rousseau vroeg MVR om minister te worden.
Iets wat MVR vriendelijk afsloeg. Waarbij hij wel zei dat hij dat zou kunnen. Expert spelen kan ie ook, alleen draait ie mee met de wind. De Humolezers verkozen MVR tot man van het jaar. Dit zegt toch veel over het niveau van de Humolezers hé. https://www.msn.com/nl-be/nieuws/oth...?ocid=msedgdhp Viroloog Marc Van Ranst heeft in een interview met HUMO bevestigd dat Sp.a-voorzitter Conner Rousseau hem heeft gevraagd om minister van Volksgezondheid te worden. Dat aanbod sloeg hij vriendelijk af, al is hij “arrogant genoeg” om te denken dat hij het ministerschap wel zou aankunnen. “Daar is over gepraat, ja”, geeft Marc Van Ranst in weekblad Humo aarzelend toe dat Sp.a-voorzitter Conner Rousseau hem heeft gevraagd om minister van Volksgezondheid te worden. Uiteindelijk stond Frank Vandenbroucke toch enthousiaster te springen om de ministerpost. “Mij zul je daarover niet horen klagen!”, zegt Van Ranst, die door de Humo-lezers verkozen is tot ‘Man van het jaar’. “Politiek… Ik heb geleerd niets uit te sluiten, en ik heb zeker niet het gevoel dat ik dat niet zou kunnen – zo arrogant ben ik wel – maar ik zie nu ook wat voor een hondenstiel het is.” |
Citaat:
Als iemand u iets komt vragen gaat u al in de fout ? |
Tussen die bende arrogante klootzakken had hij zeker gepast.
|
Dat is erg leuk voor de Geldverbrander: nu weet hij dat hij maar second choice was.
|
geen windeieren voor de marc dankzij corona
|
Conners zogezegd geniale move om Vanden Broecke minister te maken was dus eigenlijk omdat de vermoedelijke minder geniale move om Van Ranst minister te maken mislukte. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij heeft ook Dank U gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of is dit gewoon onnozele zever? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik mag er niet aan denken dat we die media geile leugenaar nog 4 jaar op tv te zien krijgen. |
Citaat:
- Van Ranst als bordjesdraaier in "Rad van Fortuin" - Van Ranst als gastpresentator van de top 1000 van Studio Brussel (hij bleek trouwens wel wat van muziek te kennen) => Van Ranst is gelanceerd als BV, of we dat nu fijn vinden of niet. |
Ik was van plan te emigreren naar Nederland. Dit is een extra motivatie dat vooral zeker te doen. Het diepe Vlaanderen dat MVR op handen draagt als geliefde BV gaat mij te ver.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be