![]() |
In China trekken ze er zich niks van aan
Volgens onze huis experten trekken ze er zich in China niks van aan.
Heb toch een iets of wat andere indruk. https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201229_95974642 |
Ach, Pattaya gaat ook terug op slot. En ze hadden hier toch zo'n goede lockdowns en cijfers. :roll:
Dit virus is zeer geniept zouden ze op de BE tv zeggen. :lol: Precies toch wel iets mis met dat ganse lockdown systeem of de maatregelen... men had moeten doen zoals Patrick van in het begin verkondigde en aantoonde met staalharde logica en cijfers. Maw het laten waaien. Voor de duidelijkheid: ik ben niet naar hier verhuisd met de verwachting van betere leiders te krijgen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle gekheid op een stokje maar 2020 is het Jaar van de Rat. Het dier dat berucht is om het verspreiden van ziekten en zeer instrumenteel was in het verspreiden vd builenpest in de middeleeuwen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Simpele antwoorden op moeilijke vragen doen het altijd goed bij de grote massa. |
Citaat:
Het is ook bekend dat simpele oplossingen meestal de beste en efficiëntste zijn. |
Citaat:
Maar ik kan me wel voorstellen dat ze daar aan alle togen al heel lang het antwoord op weten. En hoe later op de avond hoe meer simpel de oplossingen;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of in een rusthuis volgescheten pampers gaan vervangen van oude mensen zo veel leuker is is nog maar de vraag Financieel zal het dat al zeker niet zijn. Easy money kies je al dan niet zelf voor. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan kunnen de dwingers zelfs terug gaan helpen in de economie, om daar sociaal te wezen in de samenleving. Wat zou de beste "aanpak" zijn, die van dwingelanden die gedeserteerd zijn uit de economie (analogie met weglopers in den oorlog), voor anderen, of die van mensen die keuzes maken voor zichzelf? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be