![]() |
abortuswet in Argentinië
Geniet even mee van dit voorbeeld van de kracht van sociale (vrouwen) organisaties in Latijns Amerika. Een emancipatie revolutie is er gaande die tot nu toe onopgemerkt aan de westerse pers voorbij gaat.
https://www.facebook.com/10001055332...9255241769574/ |
Het stemt mij droevig dat mensen zo staan te juichen voor het toelaten van babymoord.
|
Wat meer info:
Argentina To Become a Model for Latin America, UN Experts Hope The safe abortion law is "a crucial step to eliminate discrimination against women and girls", Special Rapporteur on the Right to Health Mofokeng said. |
Citaat:
Citaat:
|
Hier nog een voorbeeld van de vrouwen emancipatie in Latijns Amerika. Afgedwongen door vrouwen zelf op vreedzame maar krachtige wijze. In dit geval een protest tegen het patriarchaat.
https://m.youtube.com/watch?v=mjhGYeKHkbQ In Chili in dit geval maar met wereldwijde echo |
Citaat:
Dan kunnen jullie mekaar een schouder aanbieden, om op te huilen. Maar of er enig begrip is voor de mama die haar zwangerschap als een groter probleem ervaart dan de moord op haar kindje .... daarover geen woord. |
Mooi, de beschaving gaat ook daar verder.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(..)Waarom geen nieuws inderdaad. Abortus toekenning in Argentinië. Soit, ik weet niet wat er allemaal rondgaat in de hoofdjes die het nieuws beheren. Het moet allemaal woke, BLM in de vorm van een gestikte neger zijn die onder de drugs zat, dat soort nieuws dus om over corona maar te zwijgen. Echter belangrijke kwesties als abortus toekennen in het land waar de paus vandaan komt is dan weer geen nieuws volgens onze globalistische vriendjes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er is groot klassenverschil in die landen en gaat hand in hand met verschil in mentaliteit. Ben je een ongeschoolde dame en je behoort tot de lagere klasse dan moet je in ieder geval zorgen dat je een kind bij de juiste man krijgt wil je je leven niet naar pinarie zien gaan. Maarja, je hebt niet altijd alles in de hand hé. |
Over holbewonersmentaliteit gesproken. Ik wil geen ongeschoolde vrouw met een kind, laat staan een zwangere vrouw (van iemand anders).
Mijn huwelijks'eis' is/was een geschoolde vrouw. Zeker in de 3e wereld. Als mijn inkomen wegvalt moet er wel iets van een back up zijn. Als ze dan toch ongeschoold is, dan ga ik dus al tegen mijn eigen regels in, dan mag ze in geen geval een kind hebben. Zo gemeen is deze instelling niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
daarvoor is het dus te laat, als je een abortus als enige uitweg begint te overwegen. |
Citaat:
Alhoewel je eerste zin wel iets duidelijks weergeeft. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be