![]() |
Kries stapt uit de politiek, hij is, volgens zichzelf, een tragisch figuur.
Kris Peeters neemt afscheid van de politiek: “Ik heb niet het gevoel dat ik een tragisch figuur ben”.
De "niet" gommen we even weg, want als je zelf "niet" schrijft, dan denk je dat anderen dat wel van je denken. https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210102_93663903 Tja, op een ander kon ie waarschijnlijk nog meer graaien. Wij zullen hem alvast niet missen. |
Kun je je eigen inkleuring niet voor je bericht houden en de titel wat feitelijker houden?
|
Hij is een nva partijsoldaat.
Wat had je verwacht ? |
Wie neemt zijn plaats in het EP in ?
|
Citaat:
|
Ging hij niet naar de Europese Investeringsbank?
Dat moeten we dan weer raden van de topicstarter. we komen vanalles te weten over zijn afkeer voor Peeters, die we eigenlijk al kenden. En niks over wat hij nu gaat doen. |
. "Hij geeft toe dat hij het premierschap aan zijn neus zag voorbijgaan, maar dat weegt volgens Peeters niet op tegen zijn andere verwezenlijkingen.“
Dan vraag ik mij af, welke andere verwezenlijkingen ?? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210102_93617587 |
Citaat:
|
Citaat:
En Kriske wordt blijkbaar nu maar nét wakker... Citaat:
|
Citaat:
Moet ik het u voorkauwen? Zeg het maar hoor, u vraagt, ik draai (lees schrijf). |
Citaat:
Hij zegt zelf dat ie NIET het gevoel heeft dat ie een tragisch figuur is. Awel, een wijs man zei me ooit dat je moet proberen om een ontkenningswoord te gebruiken. Ook al zeg je "niet", dan nog denken de mensen dat het juist wel zo is. In die zin heb ik draadtitel geschreven. Als je bijvoorbeeld zegt: "Ik doe dit niet voor het geld". Dan is iedereen ervan overtuigd dat je het wel voor het geld doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal door weinigen gemist worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan horen we u niet. |
Citaat:
|
Citaat:
"Een grote eer, zegt u. Maar bent u ook geen tragisch figuur?" Hoe zou die wijze man daarop gereageerd hebben? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be