![]() |
Bali ... het paradijs op aarde
Citaat:
|
Als dat aanspoelt, is het nog zo makkelijker om het op te ruimen.
|
En goedkope brandstof voor een elektriciteitscentrale.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, het "slecht" verbranden van plastiek geeft een hoop rotzooi. Het "goed" verbranden van plastiek een hele hoop energie en voornamelijk waterdamp, CO2 en grondstoffen. Maar voor dat "goed" verbranden, moet je nog steeds fossiele brandstoffen omgezet hebben naar plastiek, en dat is steeds minder en minder een optie. |
Citaat:
Maar het is niet zomaar een verhaaltje, want talrijke links van de UN zijn via die link te vinden. Uiteraard zie jij een huisvrouw? En wat scheelt er aan een verhaaltje over een huisvrouw? Natuurlijk staat de wereld vol van hightech verbrandingsinstallaties met geoptimaliseerde rookwassing. Goe bezig is die wereld. :-P Ik vraag me af of die "derdewereldlanden" al die plastics zelf maken. Of vragen ze ervoor? Awel dat die hightechlanden dan hun eigen vuiligheid dat ergens aanspoelt eens terug gaan opruimen. Of ze kunnen er mini-hightechverbrandingsinstallaties zetten, verplicht hé. :-D |
Citaat:
Ik citeer dat wat je vermoedelijk niet gelezen hebt: Citaat:
|
Citaat:
|
Enkele jaren geleden in Bali geweest.
Het afvalprobleem kan daar echt niet in de schoenen worden geschoven van de toerist. Het is net in de minder toeristische delen dat de plaatselijke bevolking overal hun eigen afval dumpt. We waren op een bepaald moment ergens aan het wandelen en kwamen een klein huisje tegen bij een smal riviertje/beekje. Ik zag de bewoners hun plastiek gewoon de beek in kieperen. |
Straf dat de EU al in 2020 een beetje wakker geworden is. :roll: 8O
Jaja, de EU die vol staat van hightech-verbrandingsinstallaties met geoptimaliseerde rookgaswassing. (denken sommige?) Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be