![]() |
Mails verdwijnen in outlook.
Heeft er nog iemand dat Voor?
Mails verdwijnen na een kleine maand op mijne laptop en op mijne smartphone, terwijl ze op mijne PC blijven staan. Is daar ergens iets dat je kunt wijzigen? |
alsof satan er mee gemoeid is
|
het kan ook Hitler zijn
|
Citaat:
Online zie je met welk toestel altijd dezelfde gegevens. |
Citaat:
In dat geval zijn ze niet weg, alleen onzichtbaar. |
Vraag het anders eens aan Hillary Clinton, die heeft dat ook voor gehad.
|
Citaat:
Je hebt Hotmail Outlook, en je hebt MS-Outlook. |
Citaat:
|
de staatsschuld van de sossen zijn mails
|
Citaat:
|
Is normaal. Je moet dat instellen dat ze mails ouder dan een maand ook ophalen.
Ze staan nog op de exchange server. |
Citaat:
Ik gebruik thuis geen exchange server. |
Citaat:
Je moet dat op zich zelfs niet instellen. Je kan zoeken; en per keer gwoon selecteren 'op server zoeken'. Afhankelijk van verbinding kan dit soms wel even duren. Bij mij staat dat zelfs maar op twee weken of zoeits geloof ik; daar ik zelden nood heb aan een e-mail die ouder is dan twee weken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op de pc met Win10Pro op heb ik ook Outlook in gebruik. Geen problemen mee; Maar dat zal liggen aan dat ik maar raar of zelden mail gebruik en er best weinig mensen zijn waar ik mijn mail adres aan geef of was dat een vals mail adres? :rofl: Het 'probleem zelf' e-mails verdwijnen steeds uit inbox p.s. Soms val ik dus echt bijna van mijn stoel als ik hoor/lees dat er mensen zijn die zeggen: ik ga mijn 110 mails van vandaag eens lezen. Dan deel je uw mailadres toch zomaar uit of niet? :| Op de pc met Win7 staat niet eens een mailprogramma hier; wegens geen boodschap aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga eens naar bestand->opties->geavanceerd Bekijk daar eens de instellingen voor "autoarchiveren". Bekijk daar vooral of je e-mails worden verplaatst of verwijderd. Schakel desnoods "autoarchiveren" uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be