![]() |
Wanneer verwacht je gevaccineerd te worden in België?
Mijn gokje voor een redelijk gezonde 40er? November.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zo rap mogelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
De wens om zo snel mogelijk te worden gevaccineerd begrijp ik. Ik geloof echter niet dat dit zo rap als dat organisatorisch mogelijk is, zal gebeuren. |
Als gezonde man van 29 verwacht ik ergens in het hele late najaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Onder de 30 is corona stukken minder erg dan griep. Tegen dan zijn er heel goeie behandelingen voor als het toch uitzonderlijk mis zou gaan. |
Ik mis de optie 'op mijn 65ste verjaardag'
|
Waar is de optie niet?
Want ik verwacht niet gevaccineerd te worden. Er zullen wellicht wel wat drama’s afspelen als mensen daar ooit toe verplicht worden. |
Citaat:
Mij maakt het me eerlijk gezegd niet zo uit. Tegen dat ik aan de beurt ben, zouden alle risicogroepen het al moeten hebben gehad en heeft mijn vaccinatie in principe niet veel zin meer. Ik verzet me er ook niet tegen. Als een vaccin betekent dat ik probleemloos kan reizen etc. (ik verwacht me hier aan), vind ik het geen probleem me te laten vaccineren. Anders ook niet, maar denk ik dat het gewoon geen zin meer heeft. |
Citaat:
Een vaccin zie ik dan ook eerder als een (mogelijk) middel om anderen te beschermen, veeleer dan mezelf. |
Citaat:
Jij valt typisch in de leeftijdsklasse waar meer tijd nodig is voor onderzoek naar vaccins, alvorens die voor jou winstgevend worden. Voor mij (50+) is dat anders. Voor mij moet er maar 1 ding nagegaan worden: dat infecties nadien niet gevaarlijker worden (dat zou voor jou nog veel erger zijn). Ondertussen verkies ik het normale covid risico, vooral met verbeterende behandelingen. Het is bij 70+ dat men eigenlijk niet moet twijfelen, omdat het normale covid risico al groot is, vooral op ziekenhuis bezetting. ZELFS al zou het nadien veel gevaarlijker worden. Het is niet zo erg om als 70+ te sterven als je eerst nog 6 maanden kan feesten :-) |
Citaat:
Dat is wat ik bedoelde toen ik stelde dat mijn vaccinatie waarschijnlijk/zeker zinloos zal zijn. Citaat:
|
Nooit een vaccin voor mij, dat zou m'n natuurlijke afweer in de war brengen. Om goed te zijn moet ik terug besmet worden binnen de 2 jaar schat ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be