![]() |
Gebeurtenissen in Amerika, de N-VA moet het ontgelden.
N-VA moet het ontgelden tijdens Kamerdebat over gebeurtenissen in de VS
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nat...?ocid=msedgdhp Oppositiepartij N-VA, en dan vooral voormalig staatssecretaris Theo Francken, moest het deze middag ontgelden tijdens een debat over de gebeurtenissen van gisteren in Washington. Groen- en sp.a-fractieleiders Kristof Calvo en Melissa Depraetere wezen Francken met de vinger omdat hij Donald Trump ooit "een slimme manier van politiek" toedichtte, premier Alexander De Croo verwees subtiel naar de veel gehoorde kritiek dat de federale regering illegitiem zou zijn omdat ze geen Vlaamse meerderheid heeft. Totaal van de pot gerukt wat zich vandaag in de kamer afspeelde. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zelfs den Dweil deed dit, zij het in bedekte termen. |
Ik heb die teneur bij de reacties op BDW's tweet gelezen. Ze blazen weer eens hoog van de Vlaamse kerktoren vandaag.
|
Ik ben vandaag (weeral) met pijn in mijn rug terug thuis gekomen van het werk.Het wordt een blijvertje.Kelt wordt er niet jonger op.
WERK,tegen een vergoeding en extra-legale voordelen die MERKELIJK lager zullen zijn dan wat het gepeupel in onze "Volksvertegenwoordiging" schuift. EN dan verneem ik dat ze DAAR debatteren,op MIJN kosten,over iets wat zich aan de andere kant van de wereld afspeelt,ZONDER gevolgen voor ons.. Onze economie hangt in de touwen,onze wetgeving is een draak van losse eindjes en juridische wolvenklemmen,de staatskassas lopen leeg..... ...maar ze "debatteren" over het Amerikaanse Kapitool,en in tegenstelling tot ons,forummers ,die moeten BETALEN om op het internet te raken worden zij daar in ons babbelement BETAALD om te....lullen.... :evil: |
De politieke recuperatie begint al.
|
Citaat:
|
't is immers de schuld van de N-VA.
|
https://www.hln.be/binnenland/theo-f...slim~a7897b8d/
Tja, na de gebeurtenissen van gisteren in Washington En met onderstaande gekend https://www.hln.be/binnenland/new-yo...rump~ad4c3b49/ Mag er toch eens een vraagje gesteld worden. Trouwens politiek is een spelletje waar ze zich met zulke onzin kunnen bezig houden. Ik heb soms de indruk dat politiek voor zulke ongein is uitgevonden. Ze moeten toch over iets leuteren. |
in deze volg ik den 'Theo' ook totaal niet, zijn 'bescheiden' sympathie voor deze kwal heb ik nooit begrepen..
|
4 jaar steunt de N-VA Trump in alles wat hij doet maar nu zou daar geen kritiek mogen over komen?
|
Citaat:
:rofl: Eerst zat Bart bijna met de billen bloot en nu weer dit. |
Citaat:
2 |
Citaat:
Trump deed natuurlijk ook zeer veel goede dingen. Eigenlijk is ie pas beginnen te flippen toen ie doorhad dat ie de verkiezingen niet kon winnen. |
Citaat:
2 We zouden ons parlement ook beter bestormen. |
Citaat:
|
Citaat:
En dat noemen ze geen opruiende taal... |
Citaat:
|
Citaat:
Dan is het nog erger gesteld met dit land dan dat ik al lang door had... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be