![]() |
Paars-groene regering verfranst luchthavenpolitie Zaventem
Onaanvaardbaar in een Vlaamse eentalige gemeente !
En dat met de medewerking van de partijen in de regering van de zelf verklaarde dweil die zich Vlaams durven noemen. https://www.n-va.be/nieuws/paars-gro...litie-zaventem Ook Barbara Pas heeft al een interpellatie aan de minister van Binnenlandse Zaken ingediend. Deze regering heeft zich lang kunnen verschuilen onder de corona crisis maar eens zullen ze toch kleur moeten bekennen en zeggen welke richting ze uit willen gaan. En ik vrees dat het voor Vlaanderen niet positief zal zijn. |
Leve Belgie.
|
Oeps ... ik dacht dat er al Franstalige flikken waren.
Ik ben toch eens 'bediend' geweest door ene, bij terugkomst van ik weet niet meer waar. Hij was wel vriendelijk want als afscheid kon hij antwoorden "dakg" |
Citaat:
Deze regering kiest duidelijk de Franstalige kant. |
Als daar geen belangenconflict tegen in geroepen wordt, dan weet ik het ook niet meer.
|
Een regering van en voor kolonisten. De Nederlandstaligen moeten van de kaart geveegd worden.
|
Citaat:
Of hebt ge liever dat er geen, of veel te weinig politiecontrole is. ik denk dat gij en met uitbreiding de rechtse flaminganten dan weer het hardste staan te roepen. |
Citaat:
Wat een gezaag weer. Gelukkig ligt daar niemand van wakker. |
Citaat:
N-VA en het VB gaan dat niet zomaar laten passeren. Citaat:
Als naar gewoonte de grondwet negeren als het niet in hun kraam past? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Is er een proef vereist ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zaventem is ligt in het Vlaams Gewest. Bijgevolg geen franstalige politie.
Meer nog de luchthaven moet niet “Brussel Nationaal” heten maar gewoonweg “Zaventem”, net zoals Schiphol, Heathrow, Fiumicino enz. |
Citaat:
Citaat:
Wat verkiest gij? Franstalige politie of véél te weinig politie om de veiligheid op de nationale luchthaven te verzekeren? Dat is de keuze. Gij verkiest het laatste? Dat is dan genoteerd. BTW Correct Nederlands is Franstalige politie |
Citaat:
Ik heb dat al aan de lijve op een onaangename manier ondervonden. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be