siegfried1648 |
9 januari 2021 12:02 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem
(Bericht 9569499)
Met dat het solden zijn was ik gisteren -voor het eerst sinds de start ervan, in de Primark.. op de Meir dus.
Het viel me op dat er verdacht veel Hollanders euhhh sorry 'Nederlanders' rondliepen (ik herken ze meestal aan hun uitzicht, yep) en jawel hoor -> ze kwekten waarempel ih 'Nederlands' aka zonder BE tongval dus als je begrijpt wat ik bedoel.
|
Wat een geblaat zeg....Verander Nederlanders door Turken en je bent racistisch bezig.
Nou zeg, asjemenou, haschtikkiedeey! :silly:
Citaat:
Blijf aub svp in jullie kot. Het is verstrengde lockdown bij jullie, kom dus niet effe gezellig in Belgie winkelen.
|
En? Ik woon in een grensstad aan de Duitse grens en over en weer is er grensverkeer. Niemand die er een punt van maakt, ook niet de lokale autoriteiten.
Dat deze Nederlanders een bijdrage leveren aan de vlaamse economie, dat meld je natuurlijk niet. Doe je dat bewust?
Bij mij in de woonplaats leveren Duitsers een flinke bijdrage aan de economie voor de lokale ondernemers. We zullen wel gek zijn om ze te gaan weren.
En verder zou ik het op prijs stellen niet zo denegerend over Nederlanders te praten. Potverdorie zeg!!
U bent een Aziaat en zelf een gast in Vlaanderen. Op u tellen passen dus.
Citaat:
#BlijfInjulliekotKaaskoppen #huphollandhup!teruginjulliekot!!
|
Nog meer de politiek blindelings gaan napraten.
|